quote:Op woensdag 27 december 2023 11:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Suzan en Freek vallen niet onder mannen of vrouwen
O wat naar heel de dag t2k luisterenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Al mijn plannen gaan in de ijskast vandaag
Teveel gedronken?quote:
Ook niet op.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Suzan en Freek vallen niet onder mannen of vrouwen
Du wirst ganz nass.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit samen met Jeanny, dat hoort voor mij bij elkaar, volgens mij stonden die toen 1 en 2 als ik niet alles nu door elkaar haal
A Gogo van gister genot!quote:Op woensdag 27 december 2023 11:37 schreef ok01 het volgende:
Marvin Gaye en Tammi Terrell blijft uiteindelijk een van de beste man/vrouw duo's imo
Gelukkig zijn de kerstdagen net geweest en is er daar weer wat meer ruimte.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Al mijn plannen gaan in de ijskast vandaag
Pippies en Roblox?quote:Op woensdag 27 december 2023 11:37 schreef alopio het volgende:
[..]
O wat naar heel de dag t2k luisteren
Maar hoezo dat opeens?
Er bestaat niet zoiets als een overbodige PFquote:Op woensdag 27 december 2023 11:38 schreef peaceman het volgende:
dit is een beetje een overbodige PF
Michael Stipe en Kirstin Hersch / Natalie Merchatquote:Op woensdag 27 december 2023 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even terugkomend op vrouwen en mannen die samenzingen - Daar heb ik echt een zwak voor. Misschien dat ik me daarom wat minder erger aan Suus en Freek dan de rest hier
Duckfaces vind ik wel leiden tot een overbodige PFquote:Op woensdag 27 december 2023 11:38 schreef ok01 het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als een overbodige PF
Ik vind ze vrijwel allemaal overbodig.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:38 schreef peaceman het volgende:
dit is een beetje een overbodige PF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |