Pakt trekharmonica, draaiorgel en Duits woordenboek er weer bijquote:Op woensdag 27 december 2023 11:32 schreef ok01 het volgende:
[..]
Voor jou maak ik mogelijk een uitzondering
Major Tom blijft ook echt een juweeltje.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:32 schreef Zorro het volgende:
Het beste Duitse nummer is natuurlijk Kristallnach.
Maar die komt weer op een idioot tijdstip
O das nog heel vroegquote:Op woensdag 27 december 2023 11:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
JA en het valt mee ik was in de war met andere stemplaten. Vannact tussen 0:00 en 1:00 dat is prima
Ben nu wel een beetje bangquote:Op woensdag 27 december 2023 11:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Pakt trekharmonica, draaiorgel en Duits woordenboek er weer bij
Zie je ik zei het toch: love is a battlefield!quote:Op woensdag 27 december 2023 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat is een ander liedje.
Andere taal ook
Ik vind Jerusalema oprecht een leuk nummerquote:
Das wel echt belachelijk vroeg voor dat geweldige nrquote:Op woensdag 27 december 2023 11:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
JA en het valt mee ik was in de war met andere stemplaten. Vannact tussen 0:00 en 1:00 dat is prima
quote:Op woensdag 27 december 2023 11:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zie je ik zei het toch: love is a battlefield!
If you leave this house now...!quote:Op woensdag 27 december 2023 11:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik ben sws niet thuis
Skandal im Sperrbezirkquote:Op woensdag 27 december 2023 11:34 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Major Tom blijft ook echt een juweeltje.
Mensen die klappen als een vliegtuig is geland verdienen een vliegtuigcrashquote:Op woensdag 27 december 2023 11:35 schreef ok01 het volgende:
Mensen die in het Top 2000 cafe klappen is bijna even erg als mensen die klappen wanneer het vliegtuig geland is
Dit samen met Jeanny, dat hoort voor mij bij elkaar, volgens mij stonden die toen 1 en 2 als ik niet alles nu door elkaar haalquote:
Gewoon een beetje met je armen bewegenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:34 schreef PippenScottie het volgende:
Het is dat ik op de bank lig en niet wil opstaan maar anders zou ik nu opstaan en gaan dansen
Ik dacht dat jij sowieso actief ging doen vandaagquote:Op woensdag 27 december 2023 11:34 schreef PippenScottie het volgende:
Het is dat ik op de bank lig en niet wil opstaan maar anders zou ik nu opstaan en gaan dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |