Dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 27 december 2023 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Das wel echt belachelijk vroeg voor dat geweldige nr
Niks voor @peacemanquote:Op woensdag 27 december 2023 11:34 schreef peaceman het volgende:
ik zei het toch: love is a battlefield!
Gosteren heel hard meegezongen in de auto.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even terugkomend op vrouwen en mannen die samenzingen - Daar heb ik echt een zwak voor. Misschien dat ik me daarom wat minder erger aan Suus en Freek dan de rest hier
Suzan en Freek vallen niet onder mannen of vrouwenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even terugkomend op vrouwen en mannen die samenzingen - Daar heb ik echt een zwak voor. Misschien dat ik me daarom wat minder erger aan Suus en Freek dan de rest hier
Misschien kan je volgende keer op Mia en Dion stemmen.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat Stenders dit uur wel te weinig edgy vindtquote:Op woensdag 27 december 2023 11:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is wel heel erg een Radio Veronica-uurtje
quote:Op woensdag 27 december 2023 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al mijn plannen gaan in de ijskast vandaagquote:Op woensdag 27 december 2023 11:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij sowieso actief ging doen vandaag
kenn ik, van Bapquote:Op woensdag 27 december 2023 11:32 schreef Zorro het volgende:
Het beste Duitse nummer is natuurlijk Kristallnach.
Maar die komt weer op een idioot tijdstip
Er zijn grenzen.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien kan je volgende keer op Mia en Dion stemmen.
Godverquote:Op woensdag 27 december 2023 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien kan je volgende keer op Mia en Dion stemmen.
quote:Op woensdag 27 december 2023 11:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Suzan en Freek vallen niet onder mannen of vrouwen
wie is dan de man en wie de vrouw?quote:Op woensdag 27 december 2023 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2023 11:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Al mijn plannen gaan in de ijskast vandaag
Wel koud hoorquote:Op woensdag 27 december 2023 11:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Of komen ze eruit?quote:Op woensdag 27 december 2023 11:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vroegere veronica met heel veel 80squote:Op woensdag 27 december 2023 11:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Denk dat Stenders dit uur wel te weinig edgy vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |