Bo... noquote:
Daar zat hij maar wat graag aan met zijn grijphandjesquote:
Schijnbaar was BB erg slecht in akkoorden op de gitaar, naar eigen zeggen, ik snap dat welquote:Op woensdag 27 december 2023 09:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar zat hij maar wat graag aan met zijn grijphandjes
quote:Op woensdag 27 december 2023 09:58 schreef 4-elements het volgende:
The Thrill is Gone staat trouwens heeeeel laag. Dit jaar 500 plekken gezakt naar 1935...
Omdat er een tweede versie in is gekomenquote:Op woensdag 27 december 2023 09:58 schreef 4-elements het volgende:
The Thrill is Gone staat trouwens heeeeel laag. Dit jaar 500 plekken gezakt naar 1935...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Kortom verplicht naar huis en fokken maarquote:Op woensdag 27 december 2023 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou ik naar werk omdat ik bepaald werk zou kunnen overnemen, heb ik geen IT rechten voor dat werk
Maar niet van BB king blijkbaar?quote:Op woensdag 27 december 2023 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat er een tweede versie in is gekomen
Gewoon het admin wachtwoord op de kop duikelenquote:Op woensdag 27 december 2023 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou ik naar werk omdat ik bepaald werk zou kunnen overnemen, heb ik geen IT rechten voor dat werk
En IT is nog op vankantie zeker?quote:Op woensdag 27 december 2023 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2023 10:01 schreef Berkery het volgende:
10.00-11.00 uurSkipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |