ik ookquote:Op woensdag 27 december 2023 05:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Middag? Ik moet nog naar bed
Dit.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 05:17 schreef Fred_B het volgende:
Too much Suzan en Freek will kill you
Waarom ben je al zo vroeg wakker eigenlijk?quote:Op woensdag 27 december 2023 05:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit.
Ik werd wakker. Wat hoor ik. Regen buiten en Suzan en Freek op de radio.Als dit een voorbode is voor hoe de rest van de dag gaat verlopen, dan kan ik beter in bed blijven vandaag.
Ja, dat vraag ik mij ook af. Hele jaar heb ik een wekker nodig en nu ben ik ruim voor een eventuele wekker wakker uit mezelf.quote:Op woensdag 27 december 2023 05:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom ben je al zo vroeg wakker eigenlijk?
Nou ja, de Doors komen zo, dus het is verder niet slecht getimed.quote:Op woensdag 27 december 2023 05:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mij ook af. Hele jaar heb ik een wekker nodig en nu ben ik ruim voor een eventuele wekker wakker uit mezelf.
Je zag Justin de Starbucks ja?quote:Op woensdag 27 december 2023 05:34 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zag dus laatst een jongen in de Starbucks en ik vond dat hij echt op Justin Timberlake
Ja, het team is exact hetzelfde.quote:Op woensdag 27 december 2023 05:46 schreef Koen66 het volgende:
Was deze presentatrice er vorig jaar ook al bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |