Af.quote:Op woensdag 27 december 2023 08:18 schreef Tussle266 het volgende:
Het is gewoon kabbelen met iets luidere gitaren.
Ik wil ze eens keer live zienquote:Op woensdag 27 december 2023 08:17 schreef Poppejans1.4 het volgende:
![]()
![]()
Ze zijn zo verrukkelijk live ook
Ah op die manier. Nou wil nog niet denken aan 20 jaar verderquote:Op woensdag 27 december 2023 08:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg, het begint met een jaartje en ineens ben je meer dan 20 jaar verder, weet ik ut ervaring.
Ik heb alle albums van ongeveer begin periode tot en met Battle for the Sun albumquote:
Ja, dat is shoegazing over het algemeen toch ook?quote:Op woensdag 27 december 2023 08:18 schreef Tussle266 het volgende:
Het is gewoon kabbelen met iets luidere gitaren.
Zeker, maar vond het wel lekker om dat even hardop te constateren.quote:Op woensdag 27 december 2023 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat is shoegazing over het algemeen toch ook?
Goede smaak welquote:Op woensdag 27 december 2023 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb alle albums van ongeveer begin periode tot en met Battle for the Sun album
Ze had wel iets meer verdeeld over de lijst gemogen. Zeg maar, dit en Cowboy Like Me in het laatste kwart (en dan All Too Well en Exile in de laatste nacht ergens)quote:
Het is goede popmuziek. Ik heb op Anti-Hero gestemd vanwege die anders klinkt qua sound dan haar standaard nummers.quote:Op woensdag 27 december 2023 08:23 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik zal wel oud worden.
Buiten dat het mn smaak niet is heb ik wel inlevingsvermogen maar ik begrijp dit en al haar uitverkochte mega concerten écht niet
Precies dit. Vind er maar niks aan. Dertien in een dozijn pophitje…quote:Op woensdag 27 december 2023 08:23 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik zal wel oud worden.
Buiten dat het mn smaak niet is heb ik wel inlevingsvermogen maar ik begrijp dit en al haar uitverkochte mega concerten écht niet
Ik ben toch meer ATaylorist dan…quote:Op woensdag 27 december 2023 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was al in 2008 bekeerd tot het Taylorisme.
Oh ja, Exile moet even op de aanvraaglijst voor dit jaar.quote:Op woensdag 27 december 2023 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze had wel iets meer verdeeld over de lijst gemogen. Zeg maar, dit en Cowboy Like Me in het laatste kwart (en dan All Too Well en Exile in de laatste nacht ergens)
Dat ja. Het werkelijk in níets anders of opmerkelijk of een eigen sound.quote:Op woensdag 27 december 2023 08:25 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Precies dit. Vind er maar niks aan. Dertien in een dozijn pophitje…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |