Mee eens, maar ik zou haar wel keihard afwijzen om haar standpunten die niet heel dichtbij de mijne staan.quote:Op woensdag 27 december 2023 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eva Vlaar is wel echt een lekker ding hoor
wie is eva vlaar?quote:Op woensdag 27 december 2023 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eva Vlaar is wel echt een lekker ding hoor
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eva_Vlaardingerbroekquote:
En dus het voormalige liefje van Thierry B.quote:Eva Lotte Louise Vlaardingerbroek (Amsterdam, 3 september 1996) is een Nederlands opiniemaakster.[2]
Heb ik andersom vakerquote:Op woensdag 27 december 2023 01:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan me eigenlijk maar moeilijk voorstellen dat mensen hier niet lekker op gaan.
Ik vind het op plaat altijd wel erg fijne muziek, maar ik moet zeggen dat een concert van ze best wel doorbijten is, er gebeurt werkelijk waar gene ene fuck op het podium.quote:Op woensdag 27 december 2023 01:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan me eigenlijk maar moeilijk voorstellen dat mensen hier niet lekker op gaan.
Ik ben het volledig met haar eens op politiek vlak.quote:Op woensdag 27 december 2023 01:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik zou haar wel keihard afwijzen om haar standpunten die niet heel dichtbij de mijne staan.
Als je qua politieke/maatschappelijke ideeën compleet van elkaar afwijkt wordt het toch lastig om gezonde relaties te onderhouden, ook met vrienden
aha. dom blondje dusquote:Op woensdag 27 december 2023 01:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eva_Vlaardingerbroek
[..]
En dus het voormalige liefje van Thierry B.
Heb ze nooit live gezien, maar ik begrijp je meteen.quote:Op woensdag 27 december 2023 01:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het op plaat altijd wel erg fijne muziek, maar ik moet zeggen dat een concert van ze best wel doorbijten is, er gebeurt werkelijk waar gene ene fuck op het podium.
Ongeveer van hetzelfde niveau als die blonde presentatrice / opiniemaakster van ON met de bijzondere naam Raisaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |