1407 We Didn't Start The Fire Billy Joelquote:Op woensdag 27 december 2023 00:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou nou nou
Zo best was afgelopen uur niet hoor
Amenquote:Op woensdag 27 december 2023 00:00 schreef ijs_beer het volgende:
Die liefde voor Spinvis heb ik nooit helemaal begrepen
Dat vermoeden heb ik wel want hoe vaak hoor je deze nu op de radio voorbij komen?quote:Op woensdag 27 december 2023 00:04 schreef MTheBassman het volgende:
dit vind ik dus een compleet overbodige Queen. Dan heb je keuze uit veel Queen nummers en dan kies je voor deze. Tenzij men een hele lijst vol queen heeft en dan deze maar voor de grap erbij doet.
Wat ik zeg dusquote:Op woensdag 27 december 2023 00:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
1407 We Didn't Start The Fire Billy Joel
1406 De Waarheid Marco Borsato
1405 Niet Voor Het Laatst Rob de Nijs![]()
1404 My Heart Will Go On Céline Dion
1403 Tie Your Mother Down Queen![]()
1402 Cleanin' Out My Closet Eminem![]()
1401 If You Don't Know Me By Now Simply Red![]()
![]()
1400 For Bitter Or Worse Anouk
1399 Walking In Memphis Marc Cohn
1398 Drive R.E.M.
1397 Take This Waltz Leonard Cohen
1396 My Name Is Eminem
Dit is een niet Queen-esque Queen-plaat. Zo simpel is het. Beetje categorie 'Seaside Rendezvous'.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:04 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is wel echt een overbodige notering voor Queen.
Dat is precies wat er gebeurd, denk ik.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:04 schreef MTheBassman het volgende:
dit vind ik dus een compleet overbodige Queen. Dan heb je keuze uit veel Queen nummers en dan kies je voor deze. Tenzij men een hele lijst vol queen heeft en dan deze maar voor de grap erbij doet.
Ja iets met zijn dochter en Twitter..quote:Op woensdag 27 december 2023 00:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het Incident? Ik denk dat dat 2016 was?
Nooit. Simpel als wat. Maar ik snap ook nog steeds niet dat men James van Billy Joel in Nederland een hit vond.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik wel want hoe vaak hoor je deze nu op de radio voorbij komen?
Joooo mattiequote:
Ach hij probeert een beetje sfeer te maken. Kan er wel tegen.quote:
Dat kotsen was wel geestig.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:06 schreef TheVulture het volgende:
Laura Pausini, maar dat Songfestival presenteren moet ze echt nooit meer doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |