Is hwt je moeder nog gelukt om last minute andere cadeaus te regelen?quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zit nu mobiel omdat laptopscherm nog teveel prikkels geeft en dat gaat prima in dit tempo
Toch wel een hoog Studio 100 gehalte dit…quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
studioversie had ws de extra 500 niet eens gehaald.
Wat heb ik aan de Porsche van de buurman?quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit was superpopi op de tienermeisjeskamers destijds.
Dat belooft mooie herinneringen en niet alleen voor hen.
Ja, en dan vervolgens alles kwijt zijn wat je had getypt. Vandaar altijd even voor de zekerheid de hele tekst selecteren + CTRL+C voor het geval datquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:08 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Zeker als je dan mobiel zat te fokken. Had je je bericht eindelijk klaar was het topic alweer dicht
K3 is al geweest!quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch wel een hoog Studio 100 gehalte dit…
Ok, je brein slaat weer een paar stappen over..quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wat heb ik aan de Porsche van de buurman?
Dit is zo'n nummer waarbij ik me niet eens een studioversie kan voorstellenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat de studioversie hiervan heel saai is net als bij no sound but the wind vd Editors bijv
True.. Majesty van Madrugada ook een mooi voorbeeld #Orinococlassicquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat de studioversie hiervan heel saai is net als bij no sound but the wind vd Editors bijv
zullen er vast weinig geweest zijn.quote:
Mijn mobiele browser doet echt heel kut laatste tijd. Krijg vaak errormeldingen. Laatst wel Firefox gedownload op mijn telefoon, die geeft geen error maar loopt soms wel vast...quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:12 schreef MTheBassman het volgende:
sowieso vind ik mobiel fokken niet chill. maar dat komt vooral omdat ik te grote vingers heb om een beetje normaal zonder constante typfouten mijn bericht te typen.
Zou nog liever deze eens in de Top 2000 horen, over epische Franstalige chansons gesprokenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Liveversie is altijd wel een enorme toevoeging bij deze
Op de laptop vind ik veel relaxter. Heb het wel eens mobiel geprobeerd, maar daar was ik snel klaar mee.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:12 schreef MTheBassman het volgende:
sowieso vind ik mobiel fokken niet chill. maar dat komt vooral omdat ik te grote vingers heb om een beetje normaal zonder constante typfouten mijn bericht te typen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Dat heb ik met Het Is Een Nacht én Per Spoor van ene Guus…quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is zo'n nummer waarbij ik me niet eens een studioversie kan voorstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |