Ik vind het heel jammer om te horen dat je de uitingen van Tjacka als pesterijen ervaartquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:28 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik word al jaren gepest en getreiterd op dit forum, dan is de maat op een gegeven moment vol hè. Wees vooral lekker trots op het gepest van jou en je vriendjes.
bekkenstootje*quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind het heel jammer om te horen dat je de uitingen van Tjacka als pesterijen ervaart
Toch wil ik je meegeven dat ik het hem niet helemaal kwalijk kan nemen. Er geldt namelijk een VBL SC motto en die gaat als volgt
dit is een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!"
Zo erg was het toch ook weer nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind het heel jammer om te horen dat je de uitingen van Tjacka als pesterijen ervaart
Toch wil ik je meegeven dat ik het hem niet helemaal kwalijk kan nemen. Er geldt namelijk een VBL SC motto en die gaat als volgt
dit is een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!"
Hoi, maar wat??quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gelukkig heb ik een nieuwe idioot ontdekt op het forum die @:Tjacka kan komen vervangen.
Welkom @:Moass
Wanneer heb jij voor het laatst je wijsvinger langs je poepgaatje laten glijden en er toen aan geroken?quote:
Nu net, kan er geen genoeg van krijgen eigenlijk..quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst je wijsvinger langs je poepgaatje laten glijden en er toen aan geroken?
Gelul. Dit gaat veel verder. Tsjacka is de grootse lul op dit forum. Kan zelf niks hebben en scheldt iedereen de huid vol. Ik liet me ook provoceren door deze zwakbegaafde en kreeg een ban van hem aangesmeerd. Piebe Poebe is kwetsbaar door z'n autisme en heeft een verleden met pesten irl.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Hier heb je hem al, de schijnheilige. Sinterklaas en de kerstman zijn samen geloofwaardiger.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 08:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelul. Dit gaat veel verder. Tsjacka is de grootse lul op dit forum. Kan zelf niks hebben en scheldt iedereen de huid vol. Ik liet me ook provoceren door deze zwakbegaafde en kreeg een ban van hem aangesmeerd. Piebe Poebe is kwetsbaar door z'n autisme en heeft een verleden met pesten irl.
Goeiemorgen.
Bedanktquote:Op woensdag 27 december 2023 08:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier heb je hem al, de schijnheilige. Sinterklaas en de kerstman zijn samen geloofwaardiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |