quote:De zogeheten verbruiksbelasting op allerlei dranken gaat omhoog, van bijna 9 naar ruim 26 cent per liter. Het kabinet zegt dranken als frisdrank duurder te maken, zodat mensen eerder kiezen voor gezondere dranken, zoals water.
@tong80 checkt nu hoeveel euro's per dag hij extra kwijt isquote:Alcoholische dranken worden ietsje duurder. De accijns daarop stijgt namelijk met 8,4 procent. Het kabinet wilde de accijns met 16,2 procent verhogen, maar een Kamermeerderheid stak daar een stokje voor. Een krat bier wordt gemiddeld zo'n 50 cent duurder, een fles wijn 13 cent.
Gaaf land.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:KingRoland is nu aan het inslaan. Chocomel met tien klontjes suiker erin is gevrijwaard
Nee hoor. Op mijn broodjes uit de ovenquote:Op donderdag 28 december 2023 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch niet op Dombo?
Want dan kan je lang wachten
Dat klinkt goed, geniet er lekker vanquote:Op donderdag 28 december 2023 12:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee hoor. Op mijn broodjes uit de oven
Papzak.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee hoor. Op mijn broodjes uit de oven
En haverdrink?quote:Op donderdag 28 december 2023 12:32 schreef fetX het volgende:
Gelukkig drink ik nauwelijks frisdrank
Die ziet heel zijn wereld instortenquote:Op donderdag 28 december 2023 12:38 schreef GGMM het volgende:
laatste bezoek: 11 minuten, 59 seconden geleden.
Haha
quote:Op donderdag 28 december 2023 12:38 schreef GGMM het volgende:
laatste bezoek: 11 minuten, 59 seconden geleden.
Haha
Tien schroeven vastdraaien, poeh poehquote:Op donderdag 28 december 2023 12:40 schreef Oriente het volgende:
Mijn nieuwe rack is bezorgd, even mijn schoonvader lief aankijken om hem in elkaar te zetten
Wel iets meer maar ik ben daar een enorme prutser in ja, hij heeft dat zo voor elkaar met al zijn handigheidquote:Op donderdag 28 december 2023 12:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tien schroeven vastdraaien, poeh poeh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |