Blij dat ik niet de enige ben!quote:
We hebben met zijn zessen Kolonisten van Catan gespeeld*, met de uitbreidingen Zeevaarders en Steden & Ridders. Na eerst uitgebreid bijgepraat te hebben duurde het spel vervolgens nog een kleine 3 uur alles bij elkaar. Dus we zijn niet meer toegekomen aan een andere spelletje (was wel het plan, eigenlijk wilde ik en m'n ene neef zeer graag weer eens Dominion spelen).quote:
Ik ben ook wel van wat elektronische muziek hoor, no worriesquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Blij dat ik niet de enige ben!
Meestal wijkt mijn smaak wat af van de rest hier. Stukje moderner en elektronischer
Charlotte natuurlijk, die dotquote:
Modern niet slecht hoor perse. Beetje raar om sowieso tegen modern te zijn, als je nooit luistert zal je t ook nooit wetenquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Blij dat ik niet de enige ben!
Meestal wijkt mijn smaak wat af van de rest hier. Stukje moderner en elektronischer
Al besprokenquote:
Ik vind dot van een mot wel echt lekker klinkenquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Charlotte natuurlijk, die dot
Dominionquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
We hebben met zijn zessen Kolonisten van Catan gespeeld*, met de uitbreidingen Zeevaarders en Steden & Ridders. Na eerst uitgebreid bijgepraat te hebben duurde het spel vervolgens nog een kleine 3 uur alles bij elkaar. Dus we zijn niet meer toegekomen aan een andere spelletje (was wel het plan, eigenlijk wilde ik en m'n ene neef zeer graag weer eens Dominion spelen).
*En dat was razend spannend tot het eind, echt een editie die ik me waarschijnlijk over 5 jaar nog zeer goed herinner
Everdell en Istanbul spelen lekker weg. En nog wat titels die weinigen kennenquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:11 schreef Gretzl het volgende:
@:DecoAoreste: speel je zelf ook regelmatig (bord)spellen? Zo ja, welke?
Vraag mag uiteraard ook door anderen beantwoord worden als je zin hebt (en/of ook van mening bent dat spelletjes ook zeer goed passen in de eindejaarstraditie)
Ik vind S&R wel tof maar het duurt daardoor wel onnodig langquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dominion
Ik heb vast weleens verteld dat ik de nummer 3 van Nederland ben geweest daarinMede daarom ook mijn avatar dus.
Maar Catan blijft ook altijd leuk. Al vind ik zelf S&R niet veel aan, liever gewoon alleen Zeevaarders.
ik ben meer van de kaartspellen, avondje hartenjagen of poker gaat er bij mij altijd wel inquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:11 schreef Gretzl het volgende:
Vraag mag uiteraard ook door anderen beantwoord worden als je zin hebt (en/of ook van mening bent dat spelletjes ook zeer goed passen in de eindejaarstraditie)
Met collega’s speel ik de laatste tijd af en toe.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:11 schreef Gretzl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |