Het idee was leuk, de uitvoering net iets te laatquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:47 schreef Zorro het volgende:
Ja verdomme, ik heb niet voor niks zo gewerkt.
Nog eens
Big in Japon
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het idee was leuk, de uitvoering net iets te laat
Onthoud em voor volgend jaar!quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:47 schreef Zorro het volgende:
Ja verdomme, ik heb niet voor niks zo gewerkt.
Nog eens
Big in Japon
[ afbeelding ]
Toch een like gegevenquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het idee was leuk, de uitvoering net iets te laat
quote:
drom mmaak ik er vaak een gyazo van zodat ik zeker weten het plaatje krijg dat ik wilquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja
Al die vervelende sites met rare links
Dan zal er zo wel iets over een revolutie komenquote:
eigentlich dacht ik dat hij eerlijk denktquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
jazeker wel. Maar hij is nu aan het mopperen dus vandaar dat ik er eens even op in ga als blauwe
Goed idee.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Onthoud em voor volgend jaar!
ja daarom moet je gewoon niet overal op reageren als nederlands niet je voertaal is en je de inside grappen niet begrijpt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
eigentlich dacht ik dat hij eerlijk denkt
guano apes is het original
Ik zou een kussen pakken en 's nachts even langsgaanquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Even n vraagje om advies. Ik woon in n appartement uit de jaren 50 en ik heb buren met n baby. Dat kind krijst al wekenlang de hele dag door. Vervolgens gaat de moeder hele infantiele geluiden maken om t kind te vermaken. Mag je hier wat van zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |