En de bel doet het ook al nietquote:
Het hart?quote:
woon jij samen met Samson en Gert?quote:
The Modelquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:54 schreef LTVDK het volgende:
Wel schandalig dat deze er wel in staat en The Model niet
Alleen als Gert dan zijn geld deelt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
woon jij samen met Samson en Gert?
je mag er altijd iets van zeggen, ga alleen niet meteen vingers wijzen. Mogelijk dat de ouders ook helemaal doorgedraaid raken van het gekrijs en je krijgt dan twee frustraties die tegen elkaar strijden en je hebt een burenruzietje.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Even n vraagje om advies. Ik woon in n appartement uit de jaren 50 en ik heb buren met n baby. Dat kind krijst al wekenlang de hele dag door. Vervolgens gaat de moeder hele infantiele geluiden maken om t kind te vermaken. Mag je hier wat van zeggen?
Ja The Model is stemplaat, maar heeft het weer niet gehaaldquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
The Model
The Robots trouwens ook
Je volgt het nieuws niet de laatste dagen he?quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo varen ze eigenlijk over de autobaan? Je kunt daar beter gewoon rijden
ik heb liever dat ie de meiden van K3 deelt eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alleen als Gert dan zijn geld deelt.
T probleem is dat ik niet al te veel kan doen (longcovid) en t gejengel mij vooral extra stress bezorgt maar je kunt n baby ook niet zomaar laten stoppen met huilen dus zit n beetje net n dilemma.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
je mag er altijd iets van zeggen, ga alleen niet meteen vingers wijzen. Mogelijk dat de ouders ook helemaal doorgedraaid raken van het gekrijs en je krijgt dan twee frustraties die tegen elkaar strijden en je hebt een burenruzietje.
wat je kan doen voor jezelf is gewoon lekker met koptelefoon gaan lopen om jezelf de stress weg te nemen en een rustig gesprek te hebben met vooral de vraag... wat kan IK (jij dus) voor JOU/JULLIE(de ouder(s) ) doen
Krijg je met die snelhedenquote:
vandaar ook mijn advies, vraag aan hun wat jij voor ze kan doen en loop zelf gewoon met een koptelefoon.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T probleem is dat ik niet al te veel kan doen (longcovid) en t gejengel mij vooral extra stress bezorgt maar je kunt n baby ook niet zomaar laten stoppen met huilen dus zit n beetje net n dilemma.
Tuurlijk kan je een kind wel laten stoppen met huilen. Eric Clapton heeft er zelfs nog een liedje over geschreven.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T probleem is dat ik niet al te veel kan doen (longcovid) en t gejengel mij vooral extra stress bezorgt maar je kunt n baby ook niet zomaar laten stoppen met huilen dus zit n beetje net n dilemma.
TEgen een baby kan je niet zoveel he.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zooooooooquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je een kind wel laten stoppen met huilen. Eric Clapton heeft er zelfs nog een liedje over geschreven.
Het is Anni Frietquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:58 schreef hollandia02 het volgende:
Leuk uurtje! ABBA Olivia Rodrigo en Metallica!
En ook The Smiths, met de iconische lyrics:quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:58 schreef hollandia02 het volgende:
Leuk uurtje! ABBA Olivia Rodrigo en Metallica!
Lekker proppenquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:01 schreef Isorden het volgende:
Viesdik volgevreten, en dan moet het toetje er nog in
@Isordenquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als je n enorme pens hebt
Dat zijn een hele overbodige Queen en een hele overbodige springsteenquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:02 schreef Isorden het volgende:
1459 Every Teardrop Is A Waterfall Coldplay![]()
1458 Locked Out Of Heaven Bruno Mars![]()
1457 The Boys Are Back In Town Thin Lizzy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1456 No Surrender Bruce Springsteen![]()
![]()
1455 The Name Of The Game ABBA![]()
1454 Good 4 U Olivia Rodrigo![]()
1453 Spread Your Wings Queen![]()
1452 Damn Those Eyes Kane![]()
1451 The Monster Eminem & RihannaMosterd onder bed genot
1450 Memory Remains Metallica![]()
![]()
1449 How Soon Is Now? The Smiths![]()
1448 You Make Lovin' Fun Fleetwood Mac![]()
![]()
Op tijd voor The Smiths zo!quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo..de restjes van het kerstdiner van gisteren zijn ook weer op
Enorm is ie niet.quote:
En een nog veel overboderige Bruno Sarsquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat zijn een hele overbodige Queen en een hele overbodige springsteen
Nu ga ik dat ook horen zekerquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:02 schreef Isorden het volgende:
1451 The Monster Eminem & RihannaMosterd onder bed genot
Had niet gehoevenquote:
Ik vnd het zelfs een van de leukste van Brucequote:Op dinsdag 26 december 2023 19:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind het wel een hele fijne Bruce.
Vond hem live afgelopen Juni ook heel fijnquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vnd het zelfs een van de leukste van Bruce
Dan moet er een andere uit volgens de kennersquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vnd het zelfs een van de leukste van Bruce
Er vooral een hele overbodige Koudspelquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat zijn een hele overbodige Queen en een hele overbodige springsteen
Oneensquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vrij matig uur dit toch wel ja
Begint nog wel aardig in ieder geval, een van de betere Coldplaysquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vrij matig uur dit toch wel ja
Human Touch of zo is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dan moet er een andere uit volgens de kenners
quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:07 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Oh Thin Lizzy maakt het toch wel 3 leuke dit uur
quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:45 schreef MadMaster het volgende:
To whom it may concern:
Die afbeelding, onderaan de OP van 'Matthijs', is ondergebracht in 'Nog wat classics' spoiler…
Ja, kwam ik vanmiddag achter. Stond nu dubbel in de OP, excuus daarvoor. Dankquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok het er op dat @:ArnieAlberts de 'whom' is…
Nee, dat was later zo. Ze was gewoon 13. Was echt niet okay. En ja Hazes was een schlemiel, maar die randdebielerige ouders van Rachel liepen dat ook gewoon bij hem op een presenteerblaadje te pareren. Praat niet goed dat Hazes daar niet aan had moeten beginnen, maar toch.quote:
Degene waarin hij niet zingtquote:
Thin Lizzy, Bruce, ABBA, Queen, Metallica, The Smiths, Fleetwood Mac, goed uurtje hoorquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:07 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Oh Thin Lizzy maakt het toch wel 3 leuke dit uur
Mwah. Hoor dan toch liever iets van de eerste drie albumsquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Begint nog wel aardig in ieder geval, een van de betere Coldplays
Vind deze wel 1 van de mindere, yellow ofzo leukerquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:08 schreef Isorden het volgende:
Het ergste van al die Coldplay platen is dat het zoveel op de radio gedraaid is dat ik ze allemaal mee kan zingen
Eens met Thin Lizzy, Metallica en Smithsquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Thin Lizzy, Bruce, ABBA, Queen, Metallica, The Smiths, Fleetwood Mac, goed uurtje hoor
neh...quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik was dus even het afgelopen uur aan het monteren geslagenIets schokkends gemist in de lijst?
Nee Shocking Blue komt donderdag pasquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik was dus even het afgelopen uur aan het monteren geslagenIets schokkends gemist in de lijst?
Dat heet al jaren Laysquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:09 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Eens met Thin Lizzy, Metallica en Smiths
Dat had echt niet gehoevenquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat ze stasse niet een afscheidscadeau met een paar uren top 200p hebben gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |