Fleetwood Mac is zeker een goede band.quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat er niets boven de FM
AM! Back to the good ol daysquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat er niets boven de FM
Tsja, dan kun je hier ook Split Enz effectief noemen, zeker dat nummer waarmee ze in de lijst staanquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:45 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
En George Michael mag er dan ook nog een Wham?
alleen is FM live niet zo goed.quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Fleetwood Mac is zeker een goede band.
T enige waarvoor ik ooit am heb geluisterd is arrow classic rockquote:
split enzquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dan kun je hier ook Split Enz effectief noemen, zeker dat nummer waarmee ze in de lijst staan
En die ene zangeres is er sinds PP niet beter op geworden.quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen is FM live niet zo goed.
maar dat heb ik misschien wel eens verteld.
Ik gok het er op dat @ArnieAlberts de 'whom' is…quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:45 schreef MadMaster het volgende:
To whom it may concern:
Die afbeelding, onderaan de OP van 'Matthijs', is ondergebracht in 'Nog wat classics' spoiler…
qua zang wel denk ik, want dat was op PP niet bestquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
En die ene zangeres is er sinds PP niet beter op geworden.
Omdat ze is gestopt met zingen?quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
qua zang wel denk ik, want dat was op PP niet best
ow ik vind deze wel leuk. leuker dan I wanna dancequote:
exact, geen valse kraai meerquote:
Als we alle inwisselbare nummers eruit halen blijft er vrij weinig over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |