Ik kende deze ook nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Schaamteloos ben ik
[..]
Soort onbewust Whammaggeddon-achtig iets in mijn leven![]()
Geen idee
quote:
Als je het zelf maar even opruimt.quote:
Hoor je die fluit niet dan?quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zoomers die op een pollepel gaan lopen fluiten terwijl je een gitaar hoort
Goeie Sjors wel inderdaad.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:24 schreef Zorro het volgende:
En zo dadelijk nog een gitaarheld, wat een uur is dit he
Die live versie duurt anders lang zat.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:25 schreef Zorro het volgende:
Alvin Lee ging wel wat sneller naar huis
...Nee maar op punten waar alleen gitaar zit zitten fluiten is... Ehquote:
Die 3 lijntjes coke voor dat optreden zullen vast geholpen hebbenquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:25 schreef Zorro het volgende:
Alvin Lee ging wel wat sneller naar huis
Dat zeg je verkeerd. Die duurt heerlijk lang maar nooit lang genoeg.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die live versie duurt anders lang zat.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:26 schreef matthijst het volgende:
Die Mark Knopfler hadden ze wat minder moeten aanmoedigen.
Saai nummer
Oh sax. Met een "a"quote:
Kunnen de boomers ook niets aan doen dat ze geen muziekles op school hebben gehadquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Nee maar op punten waar alleen gitaar zit zitten fluiten is... Eh
Mag van mij er ook wel instaan. Los van epic sax guy gewoon een prima nummer.quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Steve!Vooral ook die uitzendingen uit 97 zijn bril-jant:
ja die ene met die slechte drummertquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:28 schreef Isorden het volgende:
Zat deze man niet in een of ander klein bandje?
Schijnen dit jaar nog een liedje te hebben uitgebracht. Kan best wat worden dat bandje!quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:28 schreef Isorden het volgende:
Zat deze man niet in een of ander klein bandje?
Nou ja zeg, Paul kan best goed drummen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja die ene met die slechte drummert
Ik moet juist nog 3 dagen werken.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:29 schreef PzKpfw het volgende:
Vanaf morgen eindelijk rustig de Top 2000 kunnen luisteren zonder verplichtingen.
Maar kaart nie?quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nou ja zeg, Paul kan best goed drummen.
Woensdag, donderdag, vrijdag en dan heb ik drie weken vrij, godzijdank.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik moet juist nog 3 dagen werken.
Och, pas 20:00. Kan erger.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Medelijden met mensen die morgen moeten werken
Het is nu de tweede dag van de Top2000. Dat is het enige dat telt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen idee verder welke dag het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |