ik volg zelf ook het nieuws nauwelijks meer, er is altijd wel zinloos geweld en oorlog in de wereld waar je geen fuck aan kan doen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tis toch alleen maar ellende en je hebt er niks aan en je doet er niks aan
Vervuiling voor je gemoedstoestand
ik lees AD zo nu en dan bij. Daarmee heb ik de hoogtepunten wel te pakken en vinnik het wel best. Dus nee amper gehoord wat Matijn vertelde. Hoewel ik wel hoorde dat Gerrit er aan kwamquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nieuws tegenwoordig maar weinig volg
ALS lijkt me echt de allernaarste ziekte die er is. Gelukkig nooit van dichtbij gezien.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
na een week verhalen over mensen met ALS ben ik mijn emotionele incontinentie even kwijt merk ik.
Neemt niet weg dat het voor de omgeving heel erg is, maar tis een wat verder van mn bedje
...Maar in de stemlijst staat die rotkop van junior erbij, dus ik ga er niet op stemmen en met mij genoeg anderen ook nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar het origineel komt in de lijst, opgelost
Die ALS verhalen kwamen behoorlijk binnen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
na een week verhalen over mensen met ALS ben ik mijn emotionele incontinentie even kwijt merk ik.
Neemt niet weg dat het voor de omgeving heel erg is, maar tis een wat verder van mn bedje
Ja er bleken twee plaatjes te missen, maar die stonden in een spoiler. Dus uiteindelijk is er niks gewijzigd door mijquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet? I stand corrected in dat geval, zag vanmorgen in de OP van het deel wat je opende een wijziging staan en dacht dat 1 en 1 2 was.
Ach ja, Rachel heeft André senior toch het laatste zetje gegeven dus wat maakt het uit.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vind het ook soort van respectloos naar je vader toe of zo.
Omdat Nederlanders geen doorzettingsvermogen hebben.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:08 schreef Szura het volgende:
Waarom is deze pedo niet gediskwalificeerd?
ik ook niet, mijn opa had wel een verwante versie er van maar is uiteindelijk overleden aan de gevolgen van ouderdom en een op zich geneesbare K, maar in zijn geval door de ouderdom en de versie van ALS die hij had was het voor hem een kwestie van, het is mooi geweest. Zijn eigen keuze heeft hij kunnen maken.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
ALS lijkt me echt de allernaarste ziekte die er is. Gelukkig nooit van dichtbij gezien.
Ja, geboren wordenquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had Marcootje ooit iets misdaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |