Ach ja, de verwarring van stemlijsten. André Jr. Hazes heeft 'Ik leef mijn leven' van zijn vader gecovered, maar heet nu net als zijn vader 'André Hazes'. Ik vind het achterlijk, en als gevolg kan je nooit meer op het origineel van Senior stemmen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Second Home By The Sea zou gewoon samen met Home By The Sea geteld moeten worden inderdaad. Dan maar wat gelul minder
die woont helaas hogerquote:
Allemaal blije BOA'squote:
wiesda op zn shirt?quote:
Maar het origineel komt in de lijst, opgelostquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ach ja, de verwarring van stemlijsten. André Jr. Hazes heeft 'Ik leef mijn leven' van zijn vader gecovered, maar heet nu net als zijn vader 'André Hazes'. Ik vind het achterlijk, en als gevolg kan je nooit meer op het origineel van Senior stemmen.
Jaja, Hazes is kut enzovoort, maar het is een voorbeeld.
Queens 'Second Seas of Rhye' dan. Een korte, halve versie aan het eind van Queen (debuutplaat), en een volledige versie met vocals op Queen II.
Bieber?quote:
Ik ben tegen de doodstraf, maar een lange straf en ruime heropvoeding is minimaal nodig.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hou op met me. God is een sadist als dit zijn wil is. De spookrijdende hufter had lekker een spuitje moeten krijgen.
Wel mee eens.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er hoort zoveel niet in het leven. The world still goes around. Ik zeg daarmee niet dat het niet leuk is en dat we er niet stil bij mogen staan, maar in Gaza gaan er veel meer dan 2 kinderen per dag op het moment.
Volgens mij stonden ze allebei wel op de keuzelijst, maar ze moeten ze gewoon samenvoegen onder Home By The Sea, horen bij elkaar. Alsof je BohRhap stopt na de gitaarsoloquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ach ja, de verwarring van stemlijsten. André Jr. Hazes heeft 'Ik leef mijn leven' van zijn vader gecovered, maar heet nu net als zijn vader 'André Hazes'. Ik vind het achterlijk, en als gevolg kan je nooit meer op het origineel van Senior stemmen.
Queens 'Second Seas of Rhye' dan. Een korte, halve versie aan het eind van Queen (debuutplaat), en een volledige versie met vocals op Queen II.
ow die herken ik niet meer, mis ik weinig aanquote:
Tis toch alleen maar ellende en je hebt er niks aan en je doet er niks aanquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nieuws tegenwoordig maar weinig volg
vind het ook soort van respectloos naar je vader toe of zo.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
mooi, zijn we daar ook weer vanaf.quote:
na een week verhalen over mensen met ALS ben ik mijn emotionele incontinentie even kwijt merk ik.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wel mee eens.
Het verhaal raakt me niet zo omdat ik genoeg triestere verhalen dichterbij heb gezien laatste jaren, denk ik.
Ik denk niet dat je medelijden met Hazes senior hoeft te hebbenquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vind het ook soort van respectloos naar je vader toe of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |