Mja, van mij mogen ze hoor. Vond het ook best een aardig nummer zoals gezegd. Zeker in deze regionen staat het goed.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Natuurlijk is overal ellende.
Maar ik vind het mooi dat de vriendinnen van de overleden meisjes dit zo gedaan hebben.
Ik ook, maar dit nummer niet. Secrets vind ik wel tof.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Nummer vond ik zeker mooi, ik kende het nog niet. De reactie op het nummer vrij ongepast maar ach, soms doen mensen zo op het internet.
Overigens zeg ik nu ook op het internet dat ik One Republic leuke muziek vind maken. Doe ik gewoon!
Na die zometeen komt mag ik wachten tot half 8 morgenochtend.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:53 schreef Isorden het volgende:
Mijn volgende stemnummer komt pas tussen 19:00 en 20:00 vanavond
Ja en ws niet heel lang in de lijst; voor het momentum prima.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja, van mij mogen ze hoor. Vond het ook best een aardig nummer zoals gezegd. Zeker in deze regionen staat het goed.
14- en 12-jarigen horen niet dood te gaan.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tsja.
Er gaan veel mensen dood. Ook op een trieste manier.
Een goede vriendin van mij is dit jaar uit het leven gestapt. Andere vrienden hebben een doodgeboren kindje gekregen. Niet iedereen wordt (redelijk) gezond 95 zoals mijn schoonoma...
Het is God's wil... als je tijd is gekomen, dan is je tijd gekomenquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
14- en 12-jarigen horen niet dood te gaan.
Hou op met me. God is een sadist als dit zijn wil is. De spookrijdende hufter had lekker een spuitje moeten krijgen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is God's wil... als je tijd is gekomen, dan is je tijd gekomen
kinderen horen ook niet dood geboren te wordenquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
In mijn hoofd klonk de reactie iets beter. Hmm, ja, die ging net over het randje.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Nummer vond ik zeker mooi, ik kende het nog niet. De reactie op het nummer vrij ongepast maar ach, soms doen mensen zo op het internet.
Zag dit vanmiddag ook al! Denk dat ze via NPO 1 Extra wat extra reclamegelden erin willen krijgen. De stream is gelukkig nog steeds radioSTER only.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom is er visuele reclame op kanaal 81? wat gaat er gebeuren?
Er hoort zoveel niet in het leven. The world still goes around. Ik zeg daarmee niet dat het niet leuk is en dat we er niet stil bij mogen staan, maar in Gaza gaan er veel meer dan 2 kinderen per dag op het moment.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Second Home By The Sea zou gewoon samen met Home By The Sea geteld moeten worden inderdaad. Dan maar wat gelul minderquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:58 schreef Zorro het volgende:
Twee stemplaten volgend uur. Dat hadden er natuurlijk drie moeten zijn maar dat snappen ze weer niet.
OMD en Genesis, maar daar hoort natuurlijk Second Home By The Sea achteraan. Stelletje cultuurbarbaren daar.
ow niet naar Nederlandquote:
Fair enough.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Denk dat ze via NPO 1 Extra wat extra reclamegelden erin willen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |