Hoe vindt je die blouse?quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:12 schreef Zorro het volgende:
Zo geluid weer aan want ik zie Ruud bazelen
quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:12 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Wel jammer van je gifjes...snif
Ik zocht toevallig vandaag een filmpje op van Peter R. die een scheldende vent op sociale media in real confronteerde. Toen zei die man op de vraag 'is dat wat er gebeurt als jullie aan de macht komen?': "Dat gebeurt toch niet." (lol)quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
In het land van de GroBlo leider past dit toch prima?
die wilt zn dubbele tong niet te veel laten merken natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ruud praat tenminste niet lang door de intro heen
Dat sowieso. Rechtspraak gaat echt vreselijk traag.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ruud heeft het erover. Dat is ook voor het eerst.
Denk dat het echt komt doordat de mentaliteit onder de mensen begint te wankelen. Hij had inmiddels óf vrijgesproken óf veroordeeld moeten zijn.
vindt? Nou zeg!quote:
Wut wat hoe?quote:
Filmpje nog gevonden?quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zocht toevallig vandaag een filmpje op van Peter R. die een scheldende vent op sociale media in real confronteerde. Toen zei die man op de vraag 'is dat wat er gebeurt als jullie aan de macht komen?': "Dat gebeurt toch niet." (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |