Daar ga ik wel van uit ja...quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:42 schreef Isorden het volgende:
Toch wel met Jools Holland piano versie hè?
neuh, ik woon in de stad, in dorpen zal dat mss meer aan de orde zijn. Maar dan zou er geen carnavalmuziek gedraaid worden gok ik. Dat ziet gewoon niet in 'ons'.quote:
Guus is best een sympathieke gast, maar dat zingen mag ie van mij best achterwege latenquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Guus is een sympathieke gast joh, kun je van het gros van de BN’ers niet zeggen
Als hij dat doet, ga ik DIRECT richting Hilversumquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wedden dat ie de piano afkapt?
die man is een echte narcist, ik gok dat dat idd het geval is.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:43 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Gijs moét dit soort kritiek toch ergens lezen.
Maar...hij doet er niks mee?
Net als Van Inkel, die gisteravond schijtlollig riep "muziekliefhebbers zijn altijd érg fan van dit onderdeel" in de afkondiging van zijn walsje.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:43 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dat boeit hem exact niets vermoed ik.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:43 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Of erdoorheen gaat gijzenquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wedden dat ie de piano afkapt?
Ik heb hem net op dus vul maar bijquote:
Kan ik met je carpoolen?quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als hij dat doet, ga ik DIRECT richting Hilversum
de gemiddelde nederlandse muziekliefhebber is dan ook erg smakeloos.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Net als Van Inkel, die gisteravond schijtlollig riep "muziekliefhebbers zijn altijd érg fan van dit onderdeel" in de afkondiging van zijn walsje.
Wil je kokend hetende thee?quote:
Dat klinkt helemaal primaquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je kokend hetende thee?
in
een
glas?
Net ingeschonken hier, maar bedankt!quote:
Dat kunnen we toch geen muziekliefhebbers noemen?quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
de gemiddelde nederlanderse muziekliefhebber is dan ook erg smakeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |