Dat lijkt me niet. Hij staat op plek 29 in UCI-ranking.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Start Pidcock dan wel op de eerste rij?
Pidcock deed afgelopen jaar niet mee aan het WK. Dat scheelt zoveel UCI-punten (ook al was-ie ergens in de top tien geëindigd) dat hem dat in de cross minimaal een startrij scheelt.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Start Pidcock dan wel op de eerste rij?
De mannen moeten om 20:45quote:
Om 20:00 starten Tietema en co.quote:
Misschien kan dat figuur uit Costa Rica beter daar meedoen?quote:Op donderdag 28 december 2023 12:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De mannen moeten om 20:45
Om 20:00 krijgen we een stel YouTubers en (on)bekende Belgen die 2 rondjes gaan crossen voor de show.
Die geeft halverwege dan op?quote:Op donderdag 28 december 2023 12:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Om 20:00 starten Tietema en co.
Average Rob doet daar ook aan mee.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De mannen moeten om 20:45
Om 20:00 krijgen we een stel YouTubers en (on)bekende Belgen die 2 rondjes gaan crossen voor de show.
Dan lijkt Sven2 mij zegezekerquote:Op donderdag 28 december 2023 12:50 schreef Halcon het volgende:
De deelnemers
• Average Rob
• Arno The Kid
• Bas Tietema
• Nathan “Acid” Vandergunst
• Sven Vanthourenhout
• Jelle Van Damme
• Fabian Feyaerts
• Ender Scholtens
• Samir Bendjebbour
• Angelo De Clercq
• Douwe Doorduin
• Richard Groenendaal
• Yves Decaestecker
• Dieter Loos
• Seppe Odeyn
• Pieter-Jan Hannes
• Simon Verlinde
• Vincent Meyers
quote:Op donderdag 28 december 2023 12:50 schreef Halcon het volgende:
De deelnemers
• Average Rob
• Arno The Kid
• Bas Tietema
• Sven Vanthourenhout
• Jelle Van Damme
• Fabian Feyaerts
• Ender Scholtens
• Samir Bendjebbour
• Angelo De Clercq
• Douwe Doorduin
• Richard Groenendaal
• Yves Decaestecker
• Dieter Loos
• Seppe Odeyn
• Pieter-Jan Hannes
• Simon Verlinde
• Vincent Meyers
Die ziet eruit alsof hij nog wel veel fietst, anders zou ik Douwe Doorduin een kans geven, maar denk dat hij techniek te kort komt.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:54 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dan lijkt Sven2 mij zegezeker
Douwe Doorduin onderschatten?quote:Op donderdag 28 december 2023 12:54 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dan lijkt Sven2 mij zegezeker
Strijdje tussen Sven 2 en groenendaal?quote:Op donderdag 28 december 2023 12:50 schreef Halcon het volgende:
De deelnemers
• Average Rob
• Arno The Kid
• Bas Tietema
• Sven Vanthourenhout
• Jelle Van Damme
• Fabian Feyaerts
• Ender Scholtens
• Samir Bendjebbour
• Angelo De Clercq
• Douwe Doorduin
• Richard Groenendaal
• Yves Decaestecker
• Dieter Loos
• Seppe Odeyn
• Pieter-Jan Hannes
• Simon Verlinde
• Vincent Meyers
De Belgen gaan weer huilen.quote:Op donderdag 28 december 2023 18:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Strijdje tussen Sven 2 en groenendaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |