verbaasd me eigenlijk dat deze nog aardig 'hoog' staat.quote:
Stelletje baby'squote:Op dinsdag 26 december 2023 14:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
The Babys die uit elkaar gingen toen de leden zelf vader werden. Dat is wel ironie
Ik heb nog geen Marco b gehoord. Die is dus weer flink in de liftquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marco en Lucie staan laag tegenwoordig
Helaasch niet zo'n beetje ook....quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Marco b gehoord. Die is dus weer flink in de lift
Mja als je het vergelijkt met alle Blafs en Kensingtons die nog komenquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
verbaasd me eigenlijk dat deze nog aardig 'hoog' staat.
ja maar met dit wansmaakland is dat dan weer minder verbazend.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja als je het vergelijkt met alle Blafs en Kensingtons die nog komen
Die is Radio 2 uitgegooid door kutstreken van Ruud de Wild. Die gooide heel zijn team voor de bus, liet geen contracten verlengen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat er net ook aan te denken, wat is daar van geworden
hoe dan. Mensen hebben echt het geheugen van een goudvis.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Helaasch niet zo'n beetje ook....
Dat is dan ook het beste wat er ooit gemaakt is in Nederlandquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja als je het vergelijkt met alle Blafs en Kensingtons die nog komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |