abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 december 2023 @ 17:18:03 #126
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211779678
quote:
82s.gif Op woensdag 27 december 2023 17:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat is altijd zo als het verklaringen van autoriteiten betreft. Wat verwacht je dan?
Dat er begrepen wordt dat louter het doorgeven van, het legitimiteit geeft.

En in het verlengde daarvan dat er echte journalistiek bedreven wordt, want echt je vinger er achter krijgen is linksom of rechtsom een scoop.

Of ben jij soms van mening dat dit:

quote:
Gaza - December 2023

De Palestijnse autoriteit beschuldigd Israel er van Palestijnse babies tot soep te koken....

Ook maar gewoon gepubliceerd moet worden?

Want volgens je eigen woorden:

quote:
14s.gif Op woensdag 27 december 2023 16:50 schreef Kijkertje het volgende:
Afgezien daarvan klopt het gewoon dat de Palestijnse autoriteiten dat melden dus ik zie niet hoe dat een slechte beurt is van de NOS.
Maar ruimt wel lekker op zo. Mensen met (wat er door moet gaan voor) journalistieke opleiding? Helemaal niet nodig, als je dag in dag uit alleen maar 'mededelingen' aan het overtikken bent.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  woensdag 27 december 2023 @ 17:20:09 #128
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 27 december 2023 @ 17:46:12 #129
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211780225
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 15:47 schreef Chadi het volgende:

[..]
Wat is het sterkste geluid volgens jou?
Zoals ik het lees zijn er twee kampen: veeg Gaza leeg wb Hamas &Co., vergroot de bufferzone en laat nooit meer een Palestijn door vs. staakt het vuren, red de gijzelaars, fuck Netanyahu.

Daarnaast uiteraard diverse kleinere kampen met vooral een hoop schreeuwers waardoor mensen denken dat die ook echt meedoen. Ze hebben hun schadelijke invloed, toegegeven, maar die is nu (nog) vooral beperkt tot dat hun gekrijs verward wordt voor "wat Israël wil".
pi_211780332
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 17:46 schreef Qarrad het volgende:
Daarnaast uiteraard diverse kleinere kampen met vooral een hoop schreeuwers waardoor mensen denken dat die ook echt meedoen.
baudet roept ook het een en het ander over de reptilians, daar volgt uit dat heel NL dat ook vind. wilders roept met enige regelmaat wat over moslims, en die zijn daarom nu allemaal en masse hun koffers aan het pakken.

Elk vaag geluid opdissen als: dat gaat israel doen! - is een vermoeiende bezigheid.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_211780353
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 december 2023 21:01 schreef Slayage het volgende:

[..]
juist niet. de genocidale bezetter wordt hier als slachtoffer neergezet. israel is immers "onze" genocidale bezetter, daar waar de russen dat in oekraine zijn ;)
Good vs Evil
Alles wat van Israël afkomt is goed, betrouwbaar en waar en het enige wat ze willen is Hamas uitschakelen
Tegenpartij is evil, wil elke Jood vermoorden voor geen enkele reden wat dan ook, gedreven door blinde haat. Sinds de tegenpartij evil is, kan je het nieuws wat daar vandaan komt niet vertrouwen
Pro Palenstijn betekent stiekem pro Hamas

Ik zie voldoende overeenkomsten :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 21:02 schreef Slayage het volgende:

[..]
zag ook een idf guy met een griekse vlag op zijn helm. had je die nederlandse guy gezien, die helaas alleen maar zijn been was verloren in gaza? ;(
Daar heb je vast nog een filmpje van
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 21:05 schreef Slayage het volgende:

[..]
dit is een goede account, ook een iraanse account though https://twitter.com/AryJeay
thx, zal het zo checken :)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_211780711
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 december 2023 21:01 schreef Slayage het volgende:

[..]
juist niet. de genocidale bezetter wordt hier als slachtoffer neergezet. israel is immers "onze" genocidale bezetter, daar waar de russen dat in oekraine zijn ;)
Naar wie verwijs je nu met 'onze'?
quote:
14s.gif Op woensdag 27 december 2023 17:55 schreef Ali_boo het volgende:
Alles wat van Israël afkomt is goed, betrouwbaar en waar en het enige wat ze willen is Hamas uitschakelen
Tegenpartij is evil, wil elke Jood vermoorden voor geen enkele reden wat dan ook, gedreven door blinde haat. Sinds de tegenpartij evil is, kan je het nieuws wat daar vandaan komt niet vertrouwen
Hier zit inderdaad een hele grote kern van waarheid in.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211780721
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 14:06 schreef slashdotter3 het volgende:
𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐫𝐢𝐬𝐨𝐧.
𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐢𝐝𝐞𝐨𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐚𝐝.

“The biggest winners in the world today are the people in Gaza because they are between two things victory and martyrdom"

- Mohammed Hijab 2023

"It is not called suicide - this is called shahada, martyring, because if the only way to hurt the enemies of Islam except by taking your life for that, then it is allowed." Hamza said: "The person who hinders Allah's rule, this man must be eliminated.”

- Abu Hamza 2006

All I’m saying is @:TerrorismPolice and @:metpoliceuk you need to wake up. According to Rabbi Schmuley he has already been reported to the FBI in the US.

This is getting disturbing.
[ twitter ]
Hijab is hilarisch om al de verkeerde redenen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 27 december 2023 @ 18:46:04 #134
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 27 december 2023 @ 18:46:51 #135
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211781070
De UN is dik geinfiltreerd door moslims, die gaat dus uiteraard geen moslim op christenen geweld veroordelen, joden op moslim geweld (wat een reactie is op moslim op joden geweld) daarintegen zijn ze als de kippen erbij.

twitter
pi_211781306
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 18:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Iron Dome in aktie!
[ twitter ]
Is natuurlijk ook gewoon een symbolische speldenprik.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211781363
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 18:46 schreef slashdotter3 het volgende:
De UN is dik geinfiltreerd door moslims, die gaat dus uiteraard geen moslim op christenen geweld veroordelen, joden op moslim geweld (wat een reactie is op moslim op joden geweld) daarintegen zijn ze als de kippen erbij.

[ twitter ]
Gaza, de palestijnen in dat gebied en de VN hebben een zeer zeer lange geschiedenis samen. Niet voor niks runt een VN organisatie daar al 70 jaar een zogenaamd vluchtenlingenkamp dat alleen maar kan bestaan hierdoor en volledig daarvan afhankelijk is gemaakt door deze VN irganisatie.
Het lijkt wel crimineel gedrag deze bewuste creatie van afhankelijkheid
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211781671
Nationalisme = Kanker

George Orwell houdt de zionisten in dit topic die nog steeds niet willen zien waar israel mee bezig is, een spiegel voor.

"Nationalism, in the extended sense in which I am using the word, includes such movements and tendencies as Communism, political Catholicism, Zionism,"

"The nationalist is indifferent to reality. Double standards are invisible to the nationalist and they often have a remarkable capacity for disbelieving atrocities committed by their own “nation.”

link naar volledige essay https://www.orwellfoundat(...)otes-on-nationalism/

en thread reader link https://threadreaderapp.com/thread/1739422645173547354.html

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 27 december 2023 @ 19:26:05 #139
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_211781705
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 19:23 schreef Slayage het volgende:
Nationalisme = Kanker

Eens, het gaat veel te ver in Turkije.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_211781843
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 19:23 schreef Slayage het volgende:
Nationalisme = Kanker
Nogal... zie wat er van het mooie Turkije is geworden. ;(
Intolerant voor intolerantie
pi_211781964
quote:
14s.gif Op woensdag 27 december 2023 17:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Good vs Evil
Pro Palenstijn betekent stiekem pro Hamas

Ik zie voldoende overeenkomsten :D

check die tweet reeks die plaatste over orwell. de zionisten in dit topic vertonen alle symptomen van nationalisme
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211782071
Iemand nog de docu van Danny Ghosen gezien? Vond hem erg goed!
pi_211782085
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 19:26 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Eens, het gaat veel te ver in Turkije.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 19:33 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Nogal... zie wat er van het mooie Turkije is geworden. ;(
1 van de vele destructieve europese ideologieën waar de turken mee geinfecteerd zijn net als het eveneens opgedrongen secularisme van de kemalisten.
-Rabia Al-Basri
pi_211782103
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 19:43 schreef Mutant01 het volgende:
er is zo veel goede content tegnwoordig ;(
-Rabia Al-Basri
pi_211782231
dit taalgebruik wordt nu bijna drie maanden gebezigd door alle lagen van de israelische samenleving en de zionisten in dit topic doen ons geloven dat de israelis de goodguys zijn :Y)

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211782389
haaretz journalist gideon levy vroeg aan oud premier ehud barak, "stel je was geboren aan de andere kant van de grens, als palestijn. wat zou jij doen?" barak gaf als antwoord "ik zou me aansluiten bij 1 van de terroristische organisaties".

de een zijn terrorist de ander zijn vrijheidsstrijder

twitter

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211782397
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 19:43 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb hem gezien. Danny heeft zichzelf echt ontwikkeld over de jaren.
pi_211782465
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 19:56 schreef oblo het volgende:

[..]
Ik heb hem gezien. Danny heeft zichzelf echt ontwikkeld over de jaren.
het niveau waar hij mee begon was geen journalisme te noemen. https://www.omroepwest.nl(...)bassadeur-van-angola
-Rabia Al-Basri
pi_211783439
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211783542
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 19:56 schreef Slayage het volgende:
haaretz journalist gideon levy vroeg aan oud premier ehud barak, "stel je was geboren aan de andere kant van de grens, als palestijn. wat zou jij doen?" barak gaf als antwoord "ik zou me aansluiten bij 1 van de terroristische organisaties".

de een zijn terrorist de ander zijn vrijheidsstrijder

[ twitter ]
[ twitter ]
Poeh, vervelend inderdaad. Als de volwassen in de Palestijnse samenleving nu niet de hele tijd bezig waren met terreur, haat en antisemitisme, dan hadden die jongeren wellicht een normaal leven kunnen hebben.

Het is eigenlijk ook wel hilarisch, zelf heeft men de hele maatschappij ingericht op het aanvallen en ondermijnen van Israël en zodra Israël iets terugdoet, kruipt men in de slachtofferrol en begint te jammeren over hoe moeilijk de jongeren het hebben. De jongeren daar worden van kleins af aan geleerd dat martelaarschap en Joden slachten het hoogst haalbare goed is, dus over een normale jeugd kon je sowieso ook niet spreken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')