quote:
Als ik een uur wil wandelen loop ik hier de deur uit en kom ik door een park, duinen, strand, duinen, bos en weer park. Maar met een kwartiertje fietsen zit ik ook in de bios of in de kroeg.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wat rustiger vind ik niet zo erg, klinkt opzich niet slecht.
Maar de drukte van Groningen vind ik wel lekker tbh, gewoon omdat ik het gewnd bener is iets magisch aan de chaos van iedereen die langs elkaar heenfietst zonder enige verkeersregels (zoals het soms lijkt).
Hehe, ach die vrouw was nog wel leukquote:
quote:
oh jezus, wat was dat verhaal ookalweer? Dit komt me zo bekend voorquote:
Bedenk me nu dat Racoon bij mij dit jaar ook een paar extra bonuspunten scoort omdat m'n moeder nu revalideert in Goes en ze veel Nederlandstalige favorieten heeft, waaronder een paar nummers van deze band. Dus dan koppel ik dat toch makkelijker aan elkaarquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die mini-docu was ook indrukwekkend
Ja, ok. Waarquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zoek eens een random hitlijst uit 2023 op
Concert wat vlak voor het begin afgelast werd omdat Mick corona had.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh jezus, wat was dat verhaal ookalweer? Dit komt me zo bekend voor
quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh jezus, wat was dat verhaal ookalweer? Dit komt me zo bekend voor
quote:
dank, ik weet het weer.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Concert wat vlak voor het begin afgelast werd omdat Mick corona had.
Geil hoorquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Broek gaat hier uit en niet alleen vanwege de muziek
Ben er geBoren en getogen maar nu kom ik er alleen nog maar op familiebezoek (m’n ouders )quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je de drukte van Groningen stad gewend bent niet, maar als je wat meer rust wil maar wel stadse voorzieningen in de buurt is het hier prima.
Wij reden net Amsterdam in toenquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Broek gaat hier uit en niet alleen vanwege de muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |