Eens ja, in Oceaan articuleert ie vooral lelijkquote:
Ik vind nederlandstalige Racoon juist echt nog erger, maar dat komt denk ik domweg omdat ik de Nederlandse taal niet erg vaak mooi vind om te horen in de muziek.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef Gretzl het volgende:
Unpopular opinion: de Nederlandstalige Racoon van de laatste paar jaar (sinds 2021) is best genietbaar en stukken beter dan het niveau dat Oceaan moet voorstellen
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
En toch was hun engelstalige periode beter
De enige keer dat ik Suzan & Freek live heb gezien was omdat MEAU in hun voorprogramma stond en ik haar per se snel live wilde zien (coronatijd, er waren niet veel mogelijkheden).quote:
Er is hoopquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:54 schreef peaceman het volgende:
Wel opmerking dat zo'n nummer behouden blijft.
Wij danken de Nederlanders met smaak.
Ver beneden N.A.P.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef Gretzl het volgende:
het niveau dat Oceaan moet voorstellen
Ik ga heel goed op dit soort flauwekulquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:54 schreef Zorro het volgende:
Wat een grapjurken bij de NPO.
Nu staat er gewoon Nicks in beeld over de artiest
Radio 2-luisteraarsquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef PzKpfw het volgende:
Wederom zo'n schijtnummer. Wie stemmen hier in godsnaam op
Is ook Nicks van Fleetwood Macquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:54 schreef tufkac het volgende:
Ik kende dit niet van Fleetwood Mac, best leuk
Ik ken dit ook niet van Fleetwood Mac. Wel van Stevie Nicks.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:54 schreef tufkac het volgende:
Nicks grappen zijn lolliger dan normaal jaquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:54 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik ga heel goed op dit soort flauwekul
Nicks aan gelogen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:54 schreef tufkac het volgende:
Ik haat de dutch diseasequote:Op dinsdag 26 december 2023 11:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De enige keer dat ik Suzan & Freek live heb gezien was omdat MEAU in hun voorprogramma stond en ik haar per se snel live wilde zien (coronatijd, er waren niet veel mogelijkheden).
Was niet wat ik er van ad gehoopt, omdat het hele optreden verregende (buitentheater) en het gros van het publiek nog moest arriveren of extreem veel Dutch disease toepaste
Oceaan is juist prachtigquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef Gretzl het volgende:
Unpopular opinion: de Nederlandstalige Racoon van de laatste paar jaar (sinds 2021) is best genietbaar en stukken beter dan het niveau dat Oceaan moet voorstellen
Oh, 's niks!quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ken dit ook niet van Fleetwood Mac. Wel van Stevie Nicks.
Lindsey vond het nicksquote:
Dat is dan weer van de Raggende Mannenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |