Gijs praat in z'n eentje al meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:58 schreef Szura het volgende:
Waarom nu twee dj’s en waarom zetten ze niet ook een begeleider bij Gijs?
Herkenbaar hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik bied aan, maar dring niet op.
Ben op zich wel trots dat de oudste best veel herkent.
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor.
Tis soms wel frustrerend dat kinderen van vrienden in dat opzicht het beter doen dan onze eigen kinderen.
Bij Twan is het totaal mislukt. Met Lennon heb ik wel wat hoop, ook gezien zijn eigen stemlijstje. Maar ook daar stonden die niet bestaande draken op o.a.
Het beter doen? Het is geen wedstrijd hequote:Op dinsdag 26 december 2023 08:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor.
Tis soms wel frustrerend dat kinderen van vrienden in dat opzicht het beter doen dan onze eigen kinderen.
Bij Twan is het totaal mislukt. Met Lennon heb ik wel wat hoop, ook gezien zijn eigen stemlijstje. Maar ook daar stonden die niet bestaande draken op o.a.
Je denkt echt dat ik het zo serieus bedoel als jij het nu opvat?quote:Op dinsdag 26 december 2023 09:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het beter doen? Het is geen wedstrijd he
Ik was niet hier, maar ik heb je wel gehoord ouwe National hooligan. Kunnen we een wenslijstje bij je inleveren nu je officieel influencer bent?quote:Op dinsdag 26 december 2023 09:03 schreef Gretzl het volgende:
1575 7 Seconds Youssou N'Dour & Neneh Cherry
1574 Born To Be Alive Patrick Hernandez
1573 Reünie Snelle
1572 Het Is Koud Zonder Jou André Hazes
1571 In Your Eyes (Albumversie) Peter Gabriel
1570 Mary Jane's Last Dance Tom Petty & The Heartbreakers
1569 Right Next Door (Because Of Me) Robert Cray Band
1568 Ben Ik Te Min Armand
1567 Crazy In Love Beyoncé & Jay-Z
1566 Maggie May Rod Stewart
1565 Greatest Love Of All Whitney Houston
Mijn kinderen hebben best smaak, maar stemmen niet. Ook primaquote:Op dinsdag 26 december 2023 09:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het beter doen? Het is geen wedstrijd he
Pippie 1 had ook op de Top 2000 gestemd, er stond 12 keer Ed Sheeran in haar lijstje. Als ze maar stemt, denk ik dan
Hoe vaak staan skischanskin en freak erin?quote:Op dinsdag 26 december 2023 09:08 schreef alopio het volgende:
2x suus en freek gemist afgelopen nacht, ik ben een gezegend man
9x geloof ikquote:Op dinsdag 26 december 2023 09:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe vaak staan skischanskin en freak erin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |