Nee, was een 3FM-hit in 2010.quote:
Eng dit. Niet verwachtquote:Op dinsdag 26 december 2023 07:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hebben wel een paar leuke nummers.
Ik zie het helemaal voor me. Ik ga liever naar een crematie denk ik.quote:
100%quote:Op dinsdag 26 december 2023 07:45 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Blijf erbij dat het gewoon stiekem broer en zus zijn
Goede smaak heb jequote:Op dinsdag 26 december 2023 07:45 schreef Dagoduck het volgende:
Dat album van The National heb ik in de kast staan trouwens.
[ afbeelding ]
Tenminste 12 jaar (als we de editie van 2011 als eerste realistische moment rekenen). Nummers van Boxer hadden het sowieso niet eerder gered, toen waren ze nog niet bekend genoegquote:Op dinsdag 26 december 2023 07:43 schreef Dagoduck het volgende:
Goede nieuwe binnenkomer. Heeft wel lang mogen duren voordat het zover was.
quote:
quote:Op Genius schreef Matt Berninger het volgende:Y'know when you have a wine buzz, you’re drunk. And I think it’s a little bit, y'know, like something about like your history or family or what’s in your blood. Ohio’s in your blood. I don’t know, it sounds good."
Exact dit!quote:Op dinsdag 26 december 2023 07:46 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
100%
Dat ze niet uit Volendam komen is het enige dat verder niet klopt
Ik ben niet zo zwart/wit in mijn muziekkeuzes hoor. Coldplay is mij over het algemeen te slappe muziek maar Speed of Sound en Talk kan ik wel waarderen.quote:
Dank uquote:Op dinsdag 26 december 2023 07:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Matt Berningerquote:Y'know when you have a wine buzz, you’re drunk. And I think it’s a little bit, y'know, like something about like your history or family or what’s in your blood. Ohio’s in your blood. I don’t know, it sounds good."
Ah dat had ik idd anders ingeschat hahaquote:Op dinsdag 26 december 2023 07:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben niet zo zwart/wit in mijn muziekkeuzes hoor. Coldplay is mij over het algemeen te slappe muziek maar Speed of Sound en Talk kan ik wel waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |