Had ik helaas ook al doorquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:26 schreef PippenScottie het volgende:
Er zijn lelijke mannen in het cafe
Je zet wel een wekker voor Bloodbuzz Ohio toch?quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:25 schreef Dagoduck het volgende:
Even kijken of ik mijn tijd van ontwaking nog ga kiezen.
Welke concerten?quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hemelse stem van Dolores
En een prachtig land ja. Dit jaar nog 2x geweest, maar dat was beiden keren veel te kort (eigenlijk alleen voor twee concerten). Moet nodig eens terug om wat meer van de natuur te zien![]()
Ja, zag ik net ook. Laat ik het toch maar doen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je zet wel een wekker voor Bloodbuzz Ohio toch?
quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Is er nog niet![]()
Het ging de afgelopen jaar wat minder goed met mijn depressie en het leek me dan absoluut geen goed idee om een kat te nemen
Mooie mannen liggen op de bank en zijn te beroerd om naar bed te gaan en zijn arrogantquote:
Die hebben mij geredquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
@:houdjemond graag jouw mening over katten en depressies
Kijk, dat geeft me motivatie om 2 nachten op rij met veel te weinig slaap op te staanquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, zag ik net ook. Laat ik het toch maar doen.
Ja maar zijn wel mooi, dus dan maakt de rest niets meer uitquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mooie mannen liggen op de bank en zijn te beroerd om naar bed te gaan en zijn arrogant
2x The 1975quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:29 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja maar zijn wel mooi, dus dan maakt de rest niets meer uit
Fijn dat je katten je zo goed hebben gedaanquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die hebben mij gered. Maar ik doe chronisch depressief, dus weet niet of dat een goede vergelijking is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |