Ik heb een goede keuze gemaakt voor fokker die ik graag wil ontmoetenquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren seks gehad op een openbaar toilet
Iedere keer met een verschillende man
En waarom zou je dit niet durven zeggen als je nuchter bent?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren seks gehad op een openbaar toilet
Iedere keer met een verschillende man
Als je slaapt mis je muziek!quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb een goede keuze gemaakt voor fokker die ik graag wil ontmoeten
Betrapt ben ik nooit, maar ik denk dat het barpersoneel wel een vermoeden had, aangezien we niets bestelden en weer naar buiten liepen. Waarschijnlijk met rode koontjes.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
De ene keer dat ik betrapt werd was wel een beetje problematisch
Tja die was jaloers, liep al de hele avond te staren, korting te geven op drankjes…quote:
Ben op dit moment relatief nuchterquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En waarom zou je dit niet durven zeggen als je nuchter bent?
Nu ben ik meer benieuwd naar dit verhaalquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Betrapt ben ik nooit, maar ik denk dat het barpersoneel wel een vermoeden had, aangezien we niets bestelden en weer naar buiten liepen. Waarschijnlijk met rode koontjes.
Jullie liepen met de blote k(o)ont weer uit de kroeg?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Betrapt ben ik nooit, maar ik denk dat het barpersoneel wel een vermoeden had, aangezien we niets bestelden en weer naar buiten liepen. Waarschijnlijk met rode koontjes.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Tja die was jaloers, liep al de hele avond te staren, korting te geven op drankjes…
Raar dat ze niet daadwerkelijk betrapt zijn danquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jullie liepen met de blote k(o)ont weer uit de kroeg?
Gewoon, geil en in de stad. Even kroeg binnen gegaan en wipje gemaakt. Was overdag en de kroeg was verder leeg.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:25 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nu ben ik meer benieuwd naar dit verhaal
Klinkt als een mooie dagquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gewoon, geil en in de stad. Even kroeg binnen gegaan en wipje gemaakt. Was overdag en de kroeg was verder leeg.
Zwembadhokje een klassieker natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:27 schreef ok01 het volgende:
Maar nu ben ik wel benieuwd of jullie ooit op een openbare plek seks hebben gehad
Speeltuin. (Het was donker en er waren geen kinderen)quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:27 schreef ok01 het volgende:
Maar nu ben ik wel benieuwd of jullie ooit op een openbare plek seks hebben gehad
Nope, ik deed het altijd braafjes in bed.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:27 schreef ok01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |