Hoe dan? Brienenoordbrug met wind mee?quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
195 km/u gereden in een Renault Clio 4 (met een officiële topsnelheid van 180)
Ach wat verdrietig. Nog gecondoleerd.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, op zich wel. Dat ik me toch wel redelijk goed door dit jaar heb doorgeslagen, ook al is mijn moeder - ondanks een lang ziekbed - toch ineens onverwacht overleden.
Jij?
Sterkte welquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, op zich wel. Dat ik me toch wel redelijk goed door dit jaar heb doorgeslagen, ook al is mijn moeder - ondanks een lang ziekbed - toch ineens onverwacht overleden.
Jij?
gatverquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:35 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik bespeurde ineens een wit vlekje op mijn raam
Buitengewoon trotsquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:32 schreef ok01 het volgende:
[..]
Besloot afgelopen jaar meer op mijn fysieke gezondheid te focussen door iedere week zo'n vijf te sporten (voornamelijk hardlopen). Is mij bijna iedere week gelukt
...Ik heb echt iets aangericht vanmiddagquote:
Gecondoleerd!quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij?
Wat heftig, gecondoleerd nog.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij?
You rock Diaan! En dan heb je ook nog een top 2000 quiz gewonnenquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja meerdere dingen zelfs… ik heb mijn diploma gehaald voor post HBO opleiding Bedrijfskunde en ik heb een nieuwe functie om even twee dingen te noemen die over mezelf gaan.
Stukje Autobahn naar beneden.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe dan? Brienenoordbrug met wind mee?
Een top 2000 quiz gewonnen met 5 andere fokkers.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is een beetje trots by proxy maar I allow it
Sorry manquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij?
Is dat nog wat? Heb alleen de eerste drie seizoenen gezien volgens mij.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:36 schreef FireFox1 het volgende:
Ja. Ik ga nog een aflevering van Fargo () kijken en dan naar mijn nest.
Fijne nacht iedereen en veel luisterplezier
Nee, vorig jaar; wist dat ik deze screenshot nog had dus vanmiddag in mijn archief opgezocht en teruggevonden, omdat het tersprake kwamquote:
Thnx. Ja ook dat nog. Ik was dit jaar ook 25 jaar in dienst en ben 50 jaar geworden. Het was een mooi jaar voor ons.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
You rock Diaan! En dan heb je ook nog een top 2000 quiz gewonnen
Oh, help mij herinneren dat ik hier morgen nog even antwoord op geef!quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ie er iets waar jullie trots op waren dit jaar?
Seizoen 5 is weer van ouderwets hoog niveau. Ik ben nu bij aflevering 5quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat nog wat? Heb alleen de eerste drie seizoenen gezien volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |