Heeft afgelopen jaar nog met mij 11 kilometer gerend. Helaas lijkt slijtage inmiddels het over te nemen van haarquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb een mening over mensen die in de winter buiten zwemmen, maar jouw moeder krijgt uiteraard het voordeel van de twijfel
Ik ken ook niet veel klagen. Het meeste waar ik mee zit is dat ik nog niks te doen heb met oud en nieuw en nog steeds een hopeloos liefdesleven heb sinds een paar jaar. Maar dat is best peanuts vergeleken met hoe het zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kom ik aan met mijn kleine probleempjes van niks - mijn telefoon klapte er net uit want de laadkabel laadt niet meer lekker op
nou nou... ik weet dat er nog kut muziek komt, maar dat is geen reden om gelijk finito te gaan he?quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:55 schreef Szura het volgende:
Ik ga volhouden tot Guano Apes en dan is het finito
hij kwam uit jouw richtingquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ligt aan jou denk ik.
Ik had een heleboel mensen uitgenodigd, er is 1 stelletje overgebleven die ik altijd al zie. Superleuk en lief, maar het zet toch te denken. Ik zie zelfs mijn eigen date van dit moment niet met oud en nieuw.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ken ook niet veel klagen. Het meeste waar ik mee zit is dat ik nog niks te doen heb met oud en nieuw en nog steeds een hopeloos liefdesleven heb sinds een paar jaar. Maar dat is best peanuts vergeleken met hoe het zou kunnen zijn.
En de gele onderzeeboot dan?quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:55 schreef Szura het volgende:
Ik ga volhouden tot Guano Apes en dan is het finito
Mijn vader is bijna 68, merk wel dat ie ouder wordt maar hij staat net zo goed nog gewoon naast me in de moshpitquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik kan me best voorstellen dat dat voelt als een soort confrontatie.
Het is allemaal ook weer relatief. Ik vind het al een klein beetje bizar dat mn pa bijna 70. Verder wel gezond, maar het is nu gewoon een oude man. Hij is nu ook opa sinds een paar jaar. Tja.
heldquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vader is bijna 68, merk wel dat ie ouder wordt maar hij staat net zo goed nog gewoon naast me in de moshpit
Uiteindelijk zijn mensen toch wel met zichzelf bezig helaas.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik had een heleboel mensen uitgenodigd, er is 1 stelletje overgebleven die ik altijd al zie. Superleuk en lief, maar het zet toch te denken. Ik zie zelfs mijn eigen date van dit moment niet met oud en nieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |