Ben nog op zijn 70e verjaardag geweest.quote:Op maandag 25 december 2023 23:13 schreef Isorden het volgende:
Jan Akkerman een jaar of 10 geleden nog live gezien in de schouwburg in Gorinchem![]()
Mogen allebei minimaal 1000 hogerquote:Op maandag 25 december 2023 23:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zeker, deze staat hier wel prima, maar dan hoort die van Ella rond 1500.
Of in paniek raken als die over een minuut uit gaatquote:Op maandag 25 december 2023 23:14 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn activiteit van vanavond is vooral om de 3 uur op OK drukken van de afstandbediening omdat anders de mediabox uitgaat
Beste gewoon doorgaan met waar je eerder vandaag mee gestart bent.quote:Op maandag 25 december 2023 23:14 schreef ok01 het volgende:
Ik twijfel of ik aan de bier of wijn ga zo
Dat klopt aardig ja. Al betwijfel ik of we dit jaar de drie maanden gehaald hebben.quote:Op maandag 25 december 2023 23:15 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Nederland heeft twee seizoenen. Drie maanden zomer en de rest van het jaar herfst.
Ik ben nog nuchterquote:Op maandag 25 december 2023 23:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Beste gewoon doorgaan met waar je eerder vandaag mee gestart bent.
Ben ik even blij met mijn 'ouderwetse' FM-radio.quote:Op maandag 25 december 2023 23:14 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn activiteit van vanavond is vooral om de 3 uur op OK drukken van de afstandbediening omdat anders de mediabox uitgaat
Dat was dus net. Gelukkig zat mevrouw Pippen dichterbij en hoefde ik niets te doenquote:Op maandag 25 december 2023 23:15 schreef ok01 het volgende:
[..]
Of in paniek raken als die over een minuut uit gaat
Het nadeel van single zijnquote:Op maandag 25 december 2023 23:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was dus net. Gelukkig zat mevrouw Pippen dichterbij en hoefde ik niets te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |