Fantastische nummers heeft ze en dan stemt het volk hieropquote:
Maar dar geldt voor heel veel artiesten die er minder dan 10x in staan en geen Kensington hetenquote:Op maandag 25 december 2023 20:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Er is veel beter eigen werk van Florence wat een plekje zou verdienen in de lijst
quote:
ik hoor liever pulpquote:
Ouzo?quote:
Nou, eh alles klinkt gewoon exact hetzelfdequote:Op maandag 25 december 2023 20:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Met afstand de beste van Kensington. Heerlijke plaat.
Haters gonna hate
Het is wel veel van hetzelfde maar ze hebben een aantal leuke nummers als Bridges, Slicer, St Helena en Ghosts. Uiteraard allemaal niet in de Top 2000quote:Op maandag 25 december 2023 20:37 schreef Melleyn het volgende:
De Nederlandse Nickelback. Ze zijn eigenlijk best goed maar t is populair om ze af te zeiken
daarom kijk ik niet vooruitquote:Op maandag 25 december 2023 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zat net even vooruit te kijken. Boh der komt me toch een mooi nachtje aan (dat ik niet ga meemaken).
St Helena is wel de beste Kensingtonquote:Op maandag 25 december 2023 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel veel van hetzelfde maar ze hebben een aantal leuke nummers als Bridges, Slicer, St Helena en Ghosts. Uiteraard allemaal niet in de Top 2000
Dat is nog uit de tijd dat ze wiekent zo schrevenquote:Op maandag 25 december 2023 20:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bij dit liedje, moet je opletten hoe ze weekend uitspreekt...
Can't unhear it...
Al besprokenquote:
Lekker vlot.quote:Op maandag 25 december 2023 20:41 schreef tufkac het volgende:
[..]
Dat is nog uit de tijd dat ze wiekent zo schreven
Die gelooft er niet in?quote:
quote:
Allebei niet veelquote:
Moet je er een van hout kopenquote:
Wat zeggie?quote:Op maandag 25 december 2023 20:42 schreef Melleyn het volgende:
Zijn er eigenlijk nog gebarentolken geweest of hebben ze dat eindelijk weer afgeschaft?
Dan steken ze die weer in de fikquote:Op maandag 25 december 2023 20:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Moet je er een van hout kopen
quote:Op maandag 25 december 2023 20:41 schreef tufkac het volgende:
[..]
Dat is nog uit de tijd dat ze wiekent zo schreven
Asbest danquote:Op maandag 25 december 2023 20:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan steken ze die weer in de fik
Ken uw klassiekers!quote:
Zeg, ik ben niet toxicquote:
Tube lijm....opgelost!quote:Op maandag 25 december 2023 20:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zeg, ik ben niet toxicen zo laat ik me ook niet maken.
Ik raap de scherven wel weer joh.
Met de cavia bak.quote:
Prullebakkonië is een smakeloos land!quote:
Al besproken.quote:Op maandag 25 december 2023 20:45 schreef Zorro het volgende:
Haha Emily maakt een foutje.
Draait ze weer hetzelfde liedje als zojuist.
Met Cavia's Jos Brink, Andre van Duin en meer.quote:
Mand!quote:
Vanessa.quote:Op maandag 25 december 2023 20:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met Cavia's Jos Brink, Andre van Duin en meer.
Zolang het niet te vaak wordt, primaquote:Op maandag 25 december 2023 20:48 schreef noodgang het volgende:
Af en toe wat Green Day kan geen kwaad
Ja echtquote:Op maandag 25 december 2023 20:49 schreef djenneke het volgende:
Wat hebben veel mensen toch een groot gebrek aan gevoel voor ritme he?
Het lijkt bij sommige mensen of ze echt naar totaal iets anders luisterenquote:
Och, je staat toch voor lul daar in dat café. Daar helpt ritmegevoel ook niet heel veel bij.quote:Op maandag 25 december 2023 20:49 schreef djenneke het volgende:
Wat hebben veel mensen toch een groot gebrek aan gevoel voor ritme he?
Op een blauwe maandag, zeker!quote:Op maandag 25 december 2023 20:48 schreef noodgang het volgende:
Af en toe wat Green Day kan geen kwaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |