Haha die goede oude tijd dat je langer dan 2.5 uur kon slapen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:59 schreef Kreator het volgende:
Nu wel. Vanmorgen om 08:25 is Emma geboren. Alles is ok met moeder en dochter (en vader). Ze woog 3400 gram. Ze ligt nu heerlijk te slapen.
Wij plannen veel te veel dingen "vroeg" op de ochtend. Mensen die langskomen, naar de dierenarts, een installatie of whatever. Ik moet de komende weken alles op alles zetten om nog af en toe te genieten van het zorgeloos uitslapenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Haha die goede oude tijd dat je langer dan 2.5 uur kon slapen.
Erkennen hebben wij gedaan in de gemeente waar we wonen, daar gaan we immers voor alle burgerzaken naartoe. Wordt aangeraden om dit al vroeg tijdens de zwangerschap te doen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:16 schreef Kiid het volgende:
Weet iemand toevallig met het zit mbt het erkennen van een kind?
Ik begreep dat je dat vooraf kunt doen. Dan kan mijn vriendin gewoon mee, maar in welke gemeente moet je dat dan doen? De gemeente waar ze wordt geboren is waarschijnlijk anders dan de gemeente waarin we wonen. Omdat we hier geen ziekenhuis hebben en dat naar alle waarschijnlijkheid de plek zal zijn
Oef, dat zal zwaar zijnquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:08 schreef _Lily_ het volgende:
36 weken gepasseerd zijn en dan man en kind tegelijk ziek is wel een straf programma tijdens je verlof hoor. Ik val elke middag om
Gefeliciteerd! Wat is de naam geworden? Ben altijd wel benieuwdquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
Vanmorgen om 9:19 uur is onze zoon in goede gezondheid geboren.
Beste valentijnscadeau ooit
Leuk detail, hij is op de dag af 3,5 jaar jonger dan onze oudste
Bedankt voor de aanvullende informatie! Dat het dezelfde achternaam moest zijn voor opvolgende kinderen wist ik niet. Al denk ik niet dat we meer dan 1 kind zouden willen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ook erkend voor de geboorte en dat kan inderdaad in elke gemeente in Nederland. Het is alleen een kwestie van allebei je ID of paspoort meenemen, allebei een handtekening zetten en dan is het gepiept. Je moet wel ook de achternaam gaan kiezen (dubbele kan ook) en die achternaam kan niet meer veranderd worden voor jullie 2e/3e/etc. kind. Wel moeten die volgende kinderen ook allemaal apart erkend gaan worden, tenzij je natuurlijk in de tussentijd trouwt of een geregistreerd partnerschap aan gaat.
Klopt inderdaad. Liefst zo vroeg mogelijk voor eventuele vroeg geboorte van het kind. Mijn vriendin is nu 27 weken. Heb de afspraak ingepland voor volgende week bij onze gemeente. Heb het dan ook liever geregeld als ze er gewoon bij kan zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:45 schreef Nolita het volgende:
Gefeliciteerd wolfrolf!![]()
Lily, dat is idd niet niks met 36 weken. Hopelijk zijn ze snel weer beter!
Overigens dacht ik dat erkennen voor de bevalling ook werd aangeraden mocht er tijdens de bevalling iets gebeuren met de moeder, dat je dan als vader iets te zeggen hebt over je eigen kind. (Dacht ik...)
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
Vanmorgen om 9:19 uur is onze zoon in goede gezondheid geboren.
Beste valentijnscadeau ooit
Leuk detail, hij is op de dag af 3,5 jaar jonger dan onze oudste
Ze zijn allebei na ruim 10 dagen eindelijk aan de beterende hand. Ik ben aan het bijkomen van de gebroken nachten. Echt ernstig vermoeidquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe gaat het met de ziekenboeg, @:_Lily_ ?
Ik heb ondertussen de newborn shoot maar alvast weer gepland, kijk nu al uit naar het resultaat haha.
Die vermoeidheid kan ik me voorstellenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:11 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ze zijn allebei na ruim 10 dagen eindelijk aan de beterende hand. Ik ben aan het bijkomen van de gebroken nachten. Echt ernstig vermoeid
Morgen 37 weken. Moet vluchttas nog inpakken en ben nog niet klaar met alle baby kleertjes wassen
Zijn naam isquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat is de naam geworden? Ben altijd wel benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 7
Het is hier ook vrij rustig, morgen de 20-weken scanquote:Op maandag 19 februari 2024 15:04 schreef Smart_ass het volgende:
En hoe gaat het met de rest?! Het is zo stil hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |