abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer dinsdag 13 februari 2024 @ 18:37:36 #201
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_212414359
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 14:59 schreef Kreator het volgende:
Nu wel. Vanmorgen om 08:25 is Emma geboren. Alles is ok met moeder en dochter (en vader). Ze woog 3400 gram. Ze ligt nu heerlijk te slapen.
Haha die goede oude tijd dat je langer dan 2.5 uur kon slapen. :')
pi_212414429
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 18:37 schreef Kreator het volgende:

[..]
Haha die goede oude tijd dat je langer dan 2.5 uur kon slapen. :')
Wij plannen veel te veel dingen "vroeg" op de ochtend. Mensen die langskomen, naar de dierenarts, een installatie of whatever. Ik moet de komende weken alles op alles zetten om nog af en toe te genieten van het zorgeloos uitslapen :+.

Sterkte!
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_212420720
Weet iemand toevallig met het zit mbt het erkennen van een kind?

Ik begreep dat je dat vooraf kunt doen. Dan kan mijn vriendin gewoon mee, maar in welke gemeente moet je dat dan doen? De gemeente waar ze wordt geboren is waarschijnlijk anders dan de gemeente waarin we wonen. Omdat we hier geen ziekenhuis hebben en dat naar alle waarschijnlijkheid de plek zal zijn
Dag knapste man van FOK!
pi_212420765
Je kunt in elke gemeente erkennen. Zie ook https://www.rijksoverheid(...)oment%20zwanger%20is.
pi_212420961
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:16 schreef Kiid het volgende:
Weet iemand toevallig met het zit mbt het erkennen van een kind?

Ik begreep dat je dat vooraf kunt doen. Dan kan mijn vriendin gewoon mee, maar in welke gemeente moet je dat dan doen? De gemeente waar ze wordt geboren is waarschijnlijk anders dan de gemeente waarin we wonen. Omdat we hier geen ziekenhuis hebben en dat naar alle waarschijnlijkheid de plek zal zijn
Erkennen hebben wij gedaan in de gemeente waar we wonen, daar gaan we immers voor alle burgerzaken naartoe. Wordt aangeraden om dit al vroeg tijdens de zwangerschap te doen.
Geboorteaangifte moet in de gemeente waar het kind geboren is. Voor de oudste (ziekenhuis) moesten we idd naar een andere gemeente voor de aangifte. De jongste is thuis geboren en bleek pas de 6de baby van het jaar (juli) die (thuis dus) geboren was in onze gemeente. :o
pi_212424712
Aha oke, dus als ik het goed begrijp maakt het voor de erkenning niet zoveel uit naar welke gemeente we gaan? Ik doe het liever ook nu zodat ze er gewoon bij kan zijn en niet hoef te kloten met formuliertjes
Dag knapste man van FOK!
pi_212424779
Ik heb ook erkend voor de geboorte en dat kan inderdaad in elke gemeente in Nederland. Het is alleen een kwestie van allebei je ID of paspoort meenemen, allebei een handtekening zetten en dan is het gepiept. Je moet wel ook de achternaam gaan kiezen (dubbele kan ook) en die achternaam kan niet meer veranderd worden voor jullie 2e/3e/etc. kind. Wel moeten die volgende kinderen ook allemaal apart erkend gaan worden, tenzij je natuurlijk in de tussentijd trouwt of een geregistreerd partnerschap aan gaat.
pi_212429127
36 weken gepasseerd zijn en dan man en kind tegelijk ziek is wel een straf programma tijdens je verlof hoor. Ik val elke middag om
  woensdag 14 februari 2024 @ 21:30:00 #209
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_212429399
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:08 schreef _Lily_ het volgende:
36 weken gepasseerd zijn en dan man en kind tegelijk ziek is wel een straf programma tijdens je verlof hoor. Ik val elke middag om
Oef, dat zal zwaar zijn :{ hopelijk knappen ze snel op en heb je nog wat weken om bij te komen.
pi_212429615
Vanmorgen om 9:19 uur is onze zoon in goede gezondheid geboren.

Beste valentijnscadeau ooit O+

Leuk detail, hij is op de dag af 3,5 jaar jonger dan onze oudste :)
6 7
pi_212429660
Gefeliciteerd!
pi_212430101
Gefeliciteerd!!!
pi_212430115
quote:
17s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:47 schreef wolfrolf het volgende:

Gefeliciteerd! Wat is de naam geworden? Ben altijd wel benieuwd
Dag knapste man van FOK!
pi_212430152
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 15:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ook erkend voor de geboorte en dat kan inderdaad in elke gemeente in Nederland. Het is alleen een kwestie van allebei je ID of paspoort meenemen, allebei een handtekening zetten en dan is het gepiept. Je moet wel ook de achternaam gaan kiezen (dubbele kan ook) en die achternaam kan niet meer veranderd worden voor jullie 2e/3e/etc. kind. Wel moeten die volgende kinderen ook allemaal apart erkend gaan worden, tenzij je natuurlijk in de tussentijd trouwt of een geregistreerd partnerschap aan gaat.
Bedankt voor de aanvullende informatie! Dat het dezelfde achternaam moest zijn voor opvolgende kinderen wist ik niet. Al denk ik niet dat we meer dan 1 kind zouden willen.

Zelf heb ik ervoor gekozen om de achternaam te doen van mijn vriendin ipv slechte relatie met mijn vader. Ben ook de enige man binnen de familie (wat ervan over is), dus ergens vind ik het een mooie gedachte dat de familie bij mij dus ook stopt.
Dag knapste man van FOK!
pi_212430222
Gefeliciteerd wolfrolf! *O*

Lily, dat is idd niet niks met 36 weken. Hopelijk zijn ze snel weer beter!

Overigens dacht ik dat erkennen voor de bevalling ook werd aangeraden mocht er tijdens de bevalling iets gebeuren met de moeder, dat je dan als vader iets te zeggen hebt over je eigen kind. (Dacht ik...)
pi_212430286
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:45 schreef Nolita het volgende:
Gefeliciteerd wolfrolf! *O*

Lily, dat is idd niet niks met 36 weken. Hopelijk zijn ze snel weer beter!

Overigens dacht ik dat erkennen voor de bevalling ook werd aangeraden mocht er tijdens de bevalling iets gebeuren met de moeder, dat je dan als vader iets te zeggen hebt over je eigen kind. (Dacht ik...)
Klopt inderdaad. Liefst zo vroeg mogelijk voor eventuele vroeg geboorte van het kind. Mijn vriendin is nu 27 weken. Heb de afspraak ingepland voor volgende week bij onze gemeente. Heb het dan ook liever geregeld als ze er gewoon bij kan zijn.

Morgen de 4d-echo. Stiekem toch wel een beetje benieuwd geworden hoe dat zal zijn. Ook met wat naaste familie erbij dus dat is altijd gezellig
Dag knapste man van FOK!
  woensdag 14 februari 2024 @ 22:57:58 #217
346653 Ceviche
pi_212430368
quote:
17s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:47 schreef wolfrolf het volgende:

Gefeliciteerd!!
pi_212470365
Hoe gaat het met de ziekenboeg, @_Lily_ ?

Ik heb ondertussen de newborn shoot maar alvast weer gepland, kijk nu al uit naar het resultaat haha O+.
pi_212497691
En hoe gaat het met de rest?! Het is zo stil hier :P.
pi_212498669
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe gaat het met de ziekenboeg, @:_Lily_ ?

Ik heb ondertussen de newborn shoot maar alvast weer gepland, kijk nu al uit naar het resultaat haha O+.
Ze zijn allebei na ruim 10 dagen eindelijk aan de beterende hand. Ik ben aan het bijkomen van de gebroken nachten. Echt ernstig vermoeid
Morgen 37 weken. Moet vluchttas nog inpakken en ben nog niet klaar met alle baby kleertjes wassen
  maandag 19 februari 2024 @ 18:56:44 #221
346653 Ceviche
pi_212500844
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 16:11 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Ze zijn allebei na ruim 10 dagen eindelijk aan de beterende hand. Ik ben aan het bijkomen van de gebroken nachten. Echt ernstig vermoeid
Morgen 37 weken. Moet vluchttas nog inpakken en ben nog niet klaar met alle baby kleertjes wassen
Die vermoeidheid kan ik me voorstellen -O- kun je nu wel wat rust pakken?
  maandag 19 februari 2024 @ 19:03:36 #222
346653 Ceviche
pi_212500940
Ik heb een vitaminetekort opgelopen, en daar heb ik eigenlijk best last van. Buiten adem als ik de trap op loop, last van mijn spieren, moe, weinig energie enzo. Maar mijn huisarts is op vakantie dus ik kan volgende week pas bellen met de vraag of er iets wordt voorgeschreven :') dus ik ben maar vast begonnen met wat Vitamines van de kruidvat.
En last van mijn bekken dus het is nog best een gedoetje om iets gedaan te krijgen zonder daarna uitgeput te zijn of niet meer op te kunnen staan.

Aan de andere kant hebben mijn man en ik een gezamenlijke opruimwoede en hebben we in een paar uur 10 vuilniszakken met zooi weggegooid (uit 1 kast :') :') :')) en is de baby vaak lekker aan het schoppen, dus ondanks wat kleine lichamelijke ongemakken heb ik het wel naar mijn zin :)
En mijn oudste is ook gewoon ontzettend lief en gezellig O+
pi_212509517
Dank voor de felicitaties!

quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:35 schreef Kiid het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! Wat is de naam geworden? Ben altijd wel benieuwd
Zijn naam is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
6 7
pi_212509647
quote:
11s.gif Op maandag 19 februari 2024 15:04 schreef Smart_ass het volgende:
En hoe gaat het met de rest?! Het is zo stil hier :P.
Het is hier ook vrij rustig, morgen de 20-weken scan :)
pi_212520616
Laatste ochtendje werken voor m’n verlof. Of eigenlijk gewoon ruim de tijd om vandaag een out of office in te stellen.

Het gaat hier eigenlijk wel heel erg goed. Ik heb wel last van m’n bekken, maar met voldoende rust is dat best te overzien. De buik gaat wel enorm hard. Ik sla regelmatig deuren tegen m’n buik aan omdat ik er nog niet aan gewend ben dat die buik zover naar voren komt. :’)

Wel zin in m’n verlof. Ondanks kantoorbaan voelde dat niet altijd meer even fijn. Snel duizeling bij stilstaan, dat is best lastig als je wel wil zitten in het OV. Overigens teleurstellend hoe weinig rekening mensen met je houden. Ze duwen je net zo hard aan de kant bij de trein, vinden hun tas nog altijd meer recht hebben op een zitplek, laat staan dat ze zelf op zouden staan. Het is mij niet één keer aangeboden in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')