quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Hier hadden we ook een baby in stuit, eigenlijk continu zo gelegen. De echo bij 30 weken was dat nog steeds zo en toen begon de gynaecoloog er ook over dat als het bij de volgende echo nog steeds zo zou liggen we moesten gaan draaien. Mijn vriendin zat niet zo op het draaien te wachten, maar ze had het wel over iets dat Moxa-therapie heet. Ik vond het allemaal nogal zweverig gelul, het was iets met acupunctuur, lichaamsbanen en al dat soort gebeuren waar ik totaal niet in geloof. Maar goed, zij had zoiets van "baat het niet dan schaadt het niet" dus ze is daar toch heen gegaan. Ze kreeg wat naalden in haar lijf, er werd een brandend kooltje onder haar teen gehouden en eigenlijk zat ik er continu met eenop m'n gezicht bij. Maar die avond voelde ze de baby echt enorm veel meer dan gebruikelijk bewegen. De ochtend erna hadden we de groeiecho bij 32 weken en warempel, de baby was nog gedraaid ook en ligt nu goed.
Daar ga ik ook nog steeds vanuit ja. Maar ja, ga maar eens tegen de logica van een zwangere vrouw in...quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:59 schreef Kreator het volgende:
[..]klinkt als een happy accident en puur toeval, maar mooi dat het heeft gewerkt.
Ja, het is echt heel bijzonder he. Vind het vooral wat dat het zo bizar klein is, maar al wel een kloppend hartje heeft, haha.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:38 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Goed nieuws @:MegaKonijn. Wij kregen ook een scan in de 7e week, en zo'n kloppend hartje raakte me toch meer dan ik dacht.
Dat wisselt, ik moest twee dagen blijven, collega in een ander ziekenhuis mocht de volgende dag weg. We waren in dezelfde maand bevallen. Nou moet ik er wel bijzeggen dat bij mij de POP-poli opgetrommeld was omdat ik een prenatale depressie ontwikkelde in de laatste weken.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:43 schreef Flav het volgende:
Is dat normaal bij een 'stuit' keizersnede?
Hier mag je de volgende dag al naar huis, is sinds een tijdje een nieuw protocol.
Schijnt beter te zijn voor het herstel.
Ik moest na m'n spoedkeizersnede ook 2 nachten blijven maar dat zou deze keer dus niet zo zijn.
Je krijgt meer pijn medicatie en 24u na de operatie mag je naar huis.
Balen dat het niet gelukt is! Hoe zijn jullie eronder?quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:58 schreef Kreator het volgende:
Het draaien van de baby is niet gelukt, was nog een heel gedoe.
Volgende week afspraak maken voor een keizersnee. Vanmorgen om tien uur binnengewandeld en we mogen rond 13 pas weer weg.
Ik kon bij H&M goed slagen voor t-shirts destijds en ik had twee spijkerbroeken van Mamalicious.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:49 schreef Ceviche het volgende:
Waar kopen jullie je zwangerschapskleding? Ik wilde, als alles goed bleek met de baby, lekker langs de prenatal en daar gewoon maar wat passen maar die blijkt dus helemaal niet meer in de buurt te zitten. Nu zag ik dat bonprix ook wel zwangerschapskleding heeft maar dat is niet altijd even goede kwaliteit, en veel is van die overduidelijke voedingskleding (op zich niks mis mee maar niet wat ik nu zoek).
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik tweedehands wat shirtjes aangeschaft maar die waren niet langer dan gewone shirtjes dus waren heel snel te kort.
Vandaar mijn voorkeur om naar een fysieke winkel te gaan.
Ik ben niet op zoek naar een hele garderobe maar een mooi shirt of fijne broek zou toch wel fijn zijn.
Vinted en wat basic shirts via Shein. C&A vond ik fijn voor jurkjes.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:49 schreef Ceviche het volgende:
Waar kopen jullie je zwangerschapskleding? Ik wilde, als alles goed bleek met de baby, lekker langs de prenatal en daar gewoon maar wat passen maar die blijkt dus helemaal niet meer in de buurt te zitten. Nu zag ik dat bonprix ook wel zwangerschapskleding heeft maar dat is niet altijd even goede kwaliteit, en veel is van die overduidelijke voedingskleding (op zich niks mis mee maar niet wat ik nu zoek).
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik tweedehands wat shirtjes aangeschaft maar die waren niet langer dan gewone shirtjes dus waren heel snel te kort.
Vandaar mijn voorkeur om naar een fysieke winkel te gaan.
Ik ben niet op zoek naar een hele garderobe maar een mooi shirt of fijne broek zou toch wel fijn zijn.
Wat flut. Wat was dan nu het nut van de afspraak?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:54 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig doet het ziekenhuis zijn naam weer eer aan. 40 minuten wachten om vervolgens niet te horen wanneer de keizersnede is want dat horen we vd week via mail.
En nog even opnieuw bloedprikken want die van vd week 'staat niet in het systeem'.
Oversized is natuurlijk ook gewoon prima, met mijn figuur dan, uiteindelijk heb je vooral iets langers en rekbaar nodig en dan ben je er al wel. Maar ik gunde mezelf nu wel wat luxequote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:54 schreef Myraela het volgende:
Voor tops en truien ook wel fan van gewoon oversized normale dingen. Veel echte zwangerschapskleding vind ik best prijzig en tuttig.
Fijne jeans vond ik wel onmisbaar. En ik heb stiekem ook een veel te dure bevaloutfit gekocht. :’)
Wat ontzettend irritant zeg. Misschien hebben ze nog een andere diabetesassistent waar je wat meer aan hebt? Moet je helemaal naar het ziekenhuis voor alles, maar als de begeleiding zo minimaal is voelt dat ook onzinnig.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat flut. Wat was dan nu het nut van de afspraak?
Ik was fan van het ziekenhuis door de enorm fijne begeleiding tijdens het ivf-traject. Maar het diabetesgedoe (ander ziekenhuis) vind ik ook maar matig. De diëtist was nog wel fijn en kundig, maar verder alleen de diabetes assistent die letterlijk alleen het vingerprikken kon uitleggen.
Niets over de uitslag van het bloedprikken. Pas over weken daadwerkelijk een diabetes verpleegkundige (telefonisch) spreken. Dus dan pas inhoudelijke vragen kunnen stellen. Volgende week wel een groeiecho. Misschien geeft dat dan tenminste nog iets meer informatie.
Een soort nachthemd met knoopjes inderdaad. Met een bijpassend dun badjasje erbij. Wilde vooral niet helemaal naakt hoeven liggen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oversized is natuurlijk ook gewoon prima, met mijn figuur dan, uiteindelijk heb je vooral iets langers en rekbaar nodig en dan ben je er al wel. Maar ik gunde mezelf nu wel wat luxe
Wat bedoel je met bevaloutfit? Soort comfortabel huispak of iets anders?
De vorige keer heb ik twee mooie nachthemden gekocht voor tijdens/na de bevalling, met knoopjes boven de borst. Leek me wel handig met borstvoeding. Maar toen was het zover en toen bleek dat van 1 nachthemd de knoopjes continu opensprongen en van de ander konden de knoopjes niet eens open
Ja geen idee. Niks. Bizar.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat flut. Wat was dan nu het nut van de afspraak?
Ah, klinkt wel als een mooi setjequote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een soort nachthemd met knoopjes inderdaad. Met een bijpassend dun badjasje erbij. Wilde vooral niet helemaal naakt hoeven liggen.
Serieus? Gewoon van, hoe gaat het, wel goed, je moet opnieuw bloedprikken en je hoort het nog? Lekker frustrerendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |