Wat een nare reactiequote:
Precies! EPO, was het een duowagen?quote:Op maandag 4 maart 2024 19:31 schreef eponine het volgende:
Jammer dat je zo reageert, Kreator! Spam is het niet. Ik begrijp dat jullie voorzien zijn, maar wellicht is er iemand anders die nog zoekende is en geen groot budget heeft. Overigens worden in dit topic wel vaker crossposts gemaakt met spullen die te koop zijn. Anyway, fijne avond nog!
Nee, helaas! Er zijn wel bijvoorbeeld meerijdplankjes voor te krijgen, maar die hebben wij zelf niet. Maar da’s ook geen duowagen natuurlijk.quote:
Zeg ik dat? Wij hebben vrijwel alles tweedehands, ook de kinderwagen. Gewoon jammer om zo'n topic te misbruiken voor verkoop van spullen. Is gewoon niet de bedoeling.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
Niet iedereen die een baby krijgt wil 1000+ euro aftikken voor een kinderwagen toch, vind het juist wel mooi als je elkaar zo kunt helpen, zou liever zoiets via fok kopen dan van marktplaats in elk geval.
Hier dezelfde problemen als jullie. Ik ben veel minder fit dan bij de oudste.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:36 schreef Nolita het volgende:
Hoe gaat het Lily? Hou je het nog een beetje vol?
Ik ben nu de 36 weken voorbij en heb vandaag echt een futloze dag. Weinig energie, snel moe, de afgelopen dagen snel last van mijn bekken. Wat dat betreft mogen de weken tot aan de bevalling wel snel voorbij gaan.
Ik herken het niet van de vorige keren.
Van harte gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanmorgen om 10:37 bij 40w4d is onze dochter geboren. Het was een bevalling die niet overal even vlekkeloos ging, maar dat is voor nu even te veel typwerk. Moeder en dochter maken het goed, die laatste ligt vooral heel veel te slapen. Heb alleen niet de illusie dat dat zo blijft
Gefeliciteerd ouwe reus.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanmorgen om 10:37 bij 40w4d is onze dochter geboren. Het was een bevalling die niet overal even vlekkeloos ging, maar dat is voor nu even te veel typwerk. Moeder en dochter maken het goed, die laatste ligt vooral heel veel te slapen. Heb alleen niet de illusie dat dat zo blijft
Vandaag even wat menstruatiekramp gehad maar dat is nu weer weg. Verder nog helemaal niksquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:36 schreef Smart_ass het volgende:
Bij jou al voortekenen of gerommel? Of nog niets verder?
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe reus.
Wat is haar naam geworden als ik vragen mag?
Bedankt allemaal!quote:
Gefeliciteerd! Wat een mooie naamquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt allemaal!
Ze heet Jenthe, ze weegt 3660 gram en ze is 53 centimeter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |