Racing Like A Pro?quote:
Zelfde hier.quote:Op maandag 25 december 2023 15:44 schreef Chiappucci het volgende:
Eerste keer dat ik wat van The National hoor.
Ik Twitter niet meer. Flinke klap op gekregen toen ik daar De Bankzitters affikte en er doodsbedreigingen, doxxing en beledigingen tegen mijn moeder op kreeg door anonieme pauperhuftertjes. Affikken die generatie. Weg ermee.quote:Op maandag 25 december 2023 15:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Twitteraars zullen dit wel weer saai vinden
Tis niet per se mijn voorkeur, gewoon een dwarsdoorsnedequote:Op maandag 25 december 2023 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Racing Like A Pro?
De rest kan ik in komen maar noem dan Slow Show ofzo
Wegens een gebrek aan Pink Rabbits dan maar gestemd op Fake Empire.quote:
watquote:Op maandag 25 december 2023 15:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik Twitter niet meer. Flinke klap op gekregen toen ik daar De Bankzitters affikte en er doodsbedreigingen, doxxing en beledigingen tegen mijn moeder op kreeg door anonieme pauperhuftertjes. Affikken die generatie. Weg ermee.
Klopt, op een of andere manier stond deze dan wel op de kieslijstquote:Op maandag 25 december 2023 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan denk ik toch al snel 30 betere nummers van The National opnoemen, maar het is een bijzonder ontroerend moment om ze eindelijk te horen tijdens de Top 2000.
Andy Fordham?quote:Op maandag 25 december 2023 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat toch over iemand die flink gaat zuipen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |