Dat was een tekst bericht op het schermquote:
Waarbij het wellicht helpt dat je dit al kendequote:Op maandag 25 december 2023 15:48 schreef Chiappucci het volgende:
Dit klinkt alweer een stuk aangenamer.
Ja, echt. Kreeg van een etterbakje foto's toegezonden van mijn socials, mijn moeder werd vanalles aan nare ziektes verwenst (met een foto erbij - doe nor-maal) een lijstje van mijn werkplekken en letterlijk de tekst "Also: wat gaan de mensen ervan vinden als we dit allemaal eventjes bellen en zeggen dat je een pedo bent?".quote:
Dat is zeker niet uitgesloten.quote:Op maandag 25 december 2023 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarbij het wellicht helpt dat je dit al kende
Je had gewoon FOK! tegen ze moeten inzetten.quote:Op maandag 25 december 2023 15:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, echt. Kreeg van een etterbakje foto's toegezonden van mijn socials, mijn moeder werd vanalles aan nare ziektes verwenst (met een foto erbij - doe nor-maal) een lijstje van mijn werkplekken en letterlijk de tekst "Also: wat gaan de mensen ervan vinden als we dit allemaal eventjes bellen en zeggen dat je een pedo bent?".
Ik ben niet gewelddadig maar ik wilde deze anonieme toetsenbordheld even richting Avicii brengen. En de reden was écht omdat ik zei dat ik De Bankhangers niet in de Top 2000 vond horen.
Heeft ze daarna nog relevante hits gehad?quote:Op maandag 25 december 2023 15:50 schreef -XOR- het volgende:
Moeilijk voor te stellen dat Tikaram 18/19 was toe n ze dit inzong
Jeetje, wat eent treurnis zegquote:Op maandag 25 december 2023 15:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, echt. Kreeg van een etterbakje foto's toegezonden van mijn socials, mijn moeder werd vanalles aan nare ziektes verwenst (met een foto erbij - doe nor-maal) een lijstje van mijn werkplekken en letterlijk de tekst "Also: wat gaan de mensen ervan vinden als we dit allemaal eventjes bellen en zeggen dat je een pedo bent?".
Ik ben niet gewelddadig maar ik wilde deze anonieme toetsenbordheld even richting Avicii brengen. En de reden was écht omdat ik zei dat ik De Bankhangers niet in de Top 2000 vond horen.
Nikita kan ook voor een man, dus waarom niet?quote:Op maandag 25 december 2023 15:50 schreef Zorro het volgende:
Ik vind Tanita wel een rare naam voor een man.
Ja had ik moeten doen. Heb het hier ook opgegooid, maar het was wel voor mij een duidelijk moment om met Twitter te kappen. Giftig kutplatform.quote:Op maandag 25 december 2023 15:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je had gewoon FOK! tegen ze moeten inzetten.
Ja. Heeft ie vannacht al gedaan.quote:Op maandag 25 december 2023 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben echt benieuwd of Jeroen ook weer PAN ACT gaat doen.
Nee, zelfs geen onrelevante volgens mijquote:Op maandag 25 december 2023 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ze daarna nog relevante hits gehad?
Later nog wel een kleine opleving gehad maar in prinicipe lag de piek vroeg.quote:Op maandag 25 december 2023 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ze daarna nog relevante hits gehad?
Daar zit wat in.quote:Op maandag 25 december 2023 15:51 schreef tufkac het volgende:
[..]
Nikita kan ook voor een man, dus waarom niet?
Heldquote:Op maandag 25 december 2023 15:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja. Heeft ie vannacht al gedaan.
De teller voor gebruik van het woord 'Wals'/'Walsje' staat nu al op 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |