Vanaf dan wordt ie eindelijk goed jaquote:Op maandag 25 december 2023 14:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik weet, afgezaagd, maar dat stuk tekst van Black blijft toch magistraal. Hoe kun je die niet voelen?
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky, but why
Why, why can't it be, oh, can't it be mine?
Of het is een datingsite?quote:Op maandag 25 december 2023 14:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Noem je ons nu allemaal NSB'ers?
Monkees-Chicago-Ten Years After?quote:Op maandag 25 december 2023 14:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zometeen drie stemplaten op rij, dat heb ik nog nooit meegemaakt. En dat met maar één stemlijst.
Klinkt als een slap aftreksel van Soldaat van Oranje.quote:Op maandag 25 december 2023 14:59 schreef Szura het volgende:
40-45.nl, die site moet hier populair zijn
Uiteraard.quote:
Jij bent af.quote:
Van de man die geen eigen stem heeft (Jurjen Gofers zingt alles), de man die geen eigen vragen stelt (Bij zijn flop 'De 10 Vragen' had ie een oortje in en die lulde hem alle doorvraagdingen in), de man die geen eigen vrouw heeft (Had ie wel, maar ingeruild door een danserette-slette-homewrecker, waar hij vervolgens overal op socials laat zien hóe leuk ie het wel niet met haar heeft), en van de man die geen Lama genoemd mag worden (Hij werd tweedequote:Op maandag 25 december 2023 14:59 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat gehaat op Snollebollekes zometeen
wat een baggerquote:Op maandag 25 december 2023 14:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
1812 Links Rechts Snollebollekes NÉÉ HOU OP MET ME, WEG MET DIE MAN
1811 God Save The Queen Sex Pistols
1810 You Should Be Dancing Bee Gees
1809 I'm A Believer The Monkees
1808 25 Or 6 To 4 Chicago
1807 I'm Going Home Ten Years After
1806 The Road To Mandalay Robbie Williams
1805 Hart Van Mijn Gevoel De Kast
1804 All Night Long (All Night) Lionel Richie
1803 Happiness Jonathan Jeremiah
1802 I Need My Girl The National
1801 Twist In My Sobriety Tanita Tikaram
1800 (Something Inside) So Strong Labi Siffre
Neequote:Op maandag 25 december 2023 15:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand alvast zin in een links-rechts-discussie?
In de politiek gaan we alleen maar naar rechts, naar rechts.quote:Op maandag 25 december 2023 15:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand alvast zin in een links-rechts-discussie?
Dat zijn dan ook de enige leuke in het uur. Waarbij zoals gezegd Ten Years After waarschijnlijk dik uitgekleed is.quote:
Vast door een FOK'ker bedacht die naam.quote:Op maandag 25 december 2023 14:59 schreef Szura het volgende:
40-45.nl, die site moet hier populair zijn
Wel een boomerblokjequote:
Snollebollekesquote:Op maandag 25 december 2023 14:59 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat gehaat op Snollebollekes zometeen
Welke? Of vind je het hele uur kut?quote:Op maandag 25 december 2023 15:01 schreef Lillibet het volgende:
[..]
wat een bagger
welke klapmongolen kiezen dit nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |