Wat deze man zegt. Alhoewel, er moet wel heel veel drank in wil je mij hier op los zien gaan.quote:Op maandag 25 december 2023 15:09 schreef Evenstar het volgende:
Dat je hier compleet los op gaat als je lekker een paar drankjes op hebt etc. snap ik echt, maar om het nou de Top 2000 in te stemmen.
Dat dusquote:Op maandag 25 december 2023 15:09 schreef Evenstar het volgende:
Dat je hier compleet los op gaat als je lekker een paar drankjes op hebt etc. snap ik echt, maar om het nou de Top 2000 in te stemmen.
Als ik hier op los zou gaan zit er zoveel drank in dat ik dat helemaal niet meer kan.quote:Op maandag 25 december 2023 15:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat deze man zegt. Alhoewel, er moet wel heel veel drank in wil je mij hier op los zien gaan.
Ik zou er stante pede nuchter van worden en me afvragen in wat voor tent ik beland ben.quote:Op maandag 25 december 2023 15:09 schreef Evenstar het volgende:
Ik heb vannacht zoveel gezopen dat iemand anders mijn jas mee heeft genomen.quote:Op maandag 25 december 2023 15:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ik hier op los zou gaan zit er zoveel drank in dat ik dat helemaal niet meer kan.
Nou ja ik kom er ook niet, maar ik zou het nog snappen dat mensen dit leuk vermaak vindenquote:Op maandag 25 december 2023 15:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zou er stante pede nuchter van worden en me afvragen in wat voor tent ik beland ben.
Ja, ik vind de Sex Pistols ook matig, maar het is al een stuk beter dan Kemps.quote:
Jij ziet de dingen niet meer helder.quote:Op maandag 25 december 2023 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind dit niet best, maar het komt wel uit Best.
Ik denk eerder dat die ander dan teveel gezopen had?quote:Op maandag 25 december 2023 15:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb vannacht zoveel gezopen dat iemand anders mijn jas mee heeft genomen.
Dat jullie horen wat hij zegt vind ik al knap, aan mij gaat het gewoon voorbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |