Ziggo stuurt me al een nieuwe, heb ff met ze gechatquote:Op maandag 25 december 2023 10:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahhaa ow dus, wat voor kassie is het?
ast een ziggoding is heb ik nog wel één, heb het kassie nie meer maar de afstandsbediening nog wel
Ja ik zit gewoon hier te kijken: https://www.nporadio2.nl/top2000 . Maar die nu live functie werkt soms een keer wel en vaak niet. En als die het dan doet en het nummer dat nu speelt selecteert dan gaat die niet meer verder omhoog als er een ander nummer isquote:Op maandag 25 december 2023 10:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik luister gewoon met vertraging via hey google... is makkelijker, dan lees ik alvast dat een nummer komt en hoef ik de pdf of excel niet te openen
Maar mensen die op dit nummer haten.. Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 25 december 2023 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze valt nu wel even heel slecht trouwens, dit had graag gemogen als ik weer thuis was geweest.
(Of diep in de nacht)
quote:Op maandag 25 december 2023 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze valt nu wel even heel slecht trouwens, dit had graag gemogen als ik weer thuis was geweest.
(Of diep in de nacht)
quote:Op maandag 25 december 2023 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
(Of diep in de nacht)
ja, ik heb het idee dat die ook een beetje in de vergetelheid raakt.quote:Op maandag 25 december 2023 10:25 schreef LTVDK het volgende:
Alweer MJ, die gaat er zeker ook met steeds meer plaatjes uit
topquote:Op maandag 25 december 2023 10:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ziggo stuurt me al een nieuwe, heb ff met ze gechat
Come on children. Free Willy!quote:Op maandag 25 december 2023 10:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Als Dakota 1 plekje lager stond, stond Geen Kind Meer tussen 2x Michael Jackson.
Dat was niet erg wokequote:Op maandag 25 december 2023 10:23 schreef Fred_B het volgende:
Gelukkig is dat Zuid-Afrikaans al een tijdje gesneuveld.
ik hoor vooral dat Bart weer te veel tijd over heeftquote:Op maandag 25 december 2023 10:24 schreef Zorro het volgende:
Ik hoor dat Karen Carpenter een verstandig mens was als het op muziek aankwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |