Zij zeggen door de langere albumversies van nummers die ze nu draaien maar het is sowieso ook meer gelul en reclame.quote:
Kan van Inkel nog meer tijd uittrekken voor z’n walsjequote:Op maandag 25 december 2023 10:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al zouden ze ook best om 20 uur kunnen beginnen.
Ja, en ik op zich ook wel. Maar op Kerstavond zit je normaliter vooral te wachten tot het rond bedtijd eindelijk eens begint.quote:Op maandag 25 december 2023 10:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Op Kerstavond bedoel je?
Nog verder uitsmeren zou ik wel kut vinden eigenlijk.
nee eens, het moet wel gewoon op 1e kerstdag beginnen, isch traditie.quote:Op maandag 25 december 2023 10:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Op Kerstavond bedoel je?
Nog verder uitsmeren zou ik wel kut vinden eigenlijk.
Niet dit jaar maar al een paar jaar geleden.quote:
Begon het niet ooit pas op de 26e in het begin?quote:Op maandag 25 december 2023 10:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Grote kans.
Ik geef wel toe dat middernacht een toffere starttijd is. En exact een week een passender looptijd.
Dat dacht ik ook. 24 uur geouwehoer erbijquote:Op maandag 25 december 2023 10:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet dit jaar maar al een paar jaar geleden.
In de oertijd begonnen ze pas op 2e Kerstdag. Op een gegeven moment werd dat 12 uur 's middags op 1e Kerstdag, toen 9 uur, en nu middernacht een dag eerder.
en dan moeten we Gijs nog hebben vandaagquote:Op maandag 25 december 2023 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker door de intro heen lullen.
Wel heerlijk nummer. Hopelijk album versie genotquote:
quote:Op maandag 25 december 2023 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze hebben 3 graven tegenover pap geruimd. Ziet er erg troosteloos uit zo, jammer
Ik wilde al zeggen, Gijs is vroeg vandaag.quote:Op maandag 25 december 2023 10:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
en dan moeten we Gijs nog hebben vandaag
Die eerste keer dat het 12 uur extra werd was wel vooral voor meer albumversies en liveversies enzo. De laatste 12 uur erbij is meer reclame en geouwehoer idd.quote:Op maandag 25 december 2023 10:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. 24 uur geouwehoer erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |