Doe mij maar Another Brick in The Wallquote:Op maandag 25 december 2023 10:28 schreef Zorro het volgende:
Hoor ik liever dit of The Wall?
Doe mij The Wall maar.
Dat feest heb ik morgen. Brunchen... wie dat bedacht heeft moeten ze afschaffen.quote:Op maandag 25 december 2023 10:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kerstontbijt begint pas over een half uur
Michael Jordanquote:
quote:Op maandag 25 december 2023 10:28 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Neem stiekem een mandarijntje
Of al om 6 uur eten.quote:Op maandag 25 december 2023 10:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat feest heb ik morgen. Brunchen... wie dat bedacht heeft moeten ze afschaffen.
alleen als je uitslaapt is brunch functioneel, voor de rest gewoon optieven met dat soort geneul
Hier heb je wat Broodquote:
Verdoriequote:
Bedankt Hermanquote:
quote:
Jij ook essiequote:Op maandag 25 december 2023 10:28 schreef essnhills het volgende:
Goedemorgen liefjes
De top is net begonnen en ben vannacht al 2x gementioned
Fijne Kerst allemaal![]()
![]()
dit nummer werd gedraaid tijdens een feest dat wij dit jaar hadden georganiseerd en waar ook vrienden van Twan bij waren. Ze hebben dit nummer na die avond opgezocht omdat ze het mooi vinden en meerdere keren geluisterd.quote:Op maandag 25 december 2023 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hebben "wij" populair gemaakt bij twee![]()
Goedemorgen Mad
Toch weer gelachen, ondanks dat het zeer pijnlijk is (en Tunic het afgelopen jaar tot een van mijn favorieten is gepromoveerd)quote:Op maandag 25 december 2023 10:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Genoeg over Karen Carpenter nu
quote:
We zijn alle stemmers eeuwig dankbaar dat dit niet zo is.quote:Op maandag 25 december 2023 10:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Hier had ook De Duck van Prins S en de Geit kunnen staan.
Geef me Brood, bitch!
Had al zo snel weer spijt..quote:Op maandag 25 december 2023 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch weer gelachen, ondanks dat het zeer pijnlijk is (en Tunic het afgelopen jaar tot een van mijn favorieten is gepromoveerd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |