Geslapen in de auto waarschijnlijk.quote:
Puzzepoesquote:Op maandag 25 december 2023 03:11 schreef Puzzie het volgende:
Ik moet eigenlijk ook slapen maar geen zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
L O L O LO LAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 25 december 2023 03:11 schreef Fred_B het volgende:
Nog maar even genieten van iets anders dan Lola van de Kinks in de lijst.
quote:Op maandag 25 december 2023 03:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Puzzepoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op maandag 25 december 2023 03:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:
Er loopt hier in de buurt een kat die altijd ff komt chillen , die noem ik ook zoquote:Op maandag 25 december 2023 03:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Puzzepoes![]()
[spoiler][Dit is oprecht een nickname die ik voor mijn kat gebruik![]()
/spoiler]
quote:Op maandag 25 december 2023 03:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er loopt hier in de buurt een kat die altijd ff komt chillen , die noem ik ook zo
Da's vrij normaal toch?quote:Op maandag 25 december 2023 03:15 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus wat een dooie boel daar in het cafe.
Kadden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |