Ik had minstens Rage Against the Machine verwachtquote:Op maandag 25 december 2023 02:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn eerste stemplaat is op plek 0
Hm, mijn vaderfiguur zit as we speak in de Jellinek dus ik snap je.quote:Op maandag 25 december 2023 02:11 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik had mijn katholieke vader beloofd om met hem naar de nachtmis te gaan. Helaas is hij enorm aan het aftakelen van zijn alcoholisme dus het was niet echt een top avond
Het is ook wel een Ellenlange plaat.quote:Op maandag 25 december 2023 02:12 schreef Kopiko het volgende:
Jammer dat deze van Ellen Foleybol oudjaarsdag niet gehaald heeft.
Die moet je verzuipen.quote:Op maandag 25 december 2023 02:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
De kater de dag erna helaas mijn dieptepunt
Ik ben weerquote:Op maandag 25 december 2023 02:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik had minstens Rage Against the Machine verwacht
Ze schijnt er wel meer te hebbenquote:Op maandag 25 december 2023 02:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jouw terugkeer van de werkborrel begint een hoogtepunt in deze topicreeks te worden
Klinkt ook niet goed nee, veel sterke gewenstquote:Op maandag 25 december 2023 02:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hm, mijn vaderfiguur zit as we speak in de Jellinek dus ik snap je.Is verre van makkelijk..
quote:Op maandag 25 december 2023 02:11 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik had mijn katholieke vader beloofd om met hem naar de nachtmis te gaan. Helaas is hij enorm aan het aftakelen van zijn alcoholisme dus het was niet echt een top avond
Ik stem nooit , ik vind de lijst weinig vernieuwendquote:Op maandag 25 december 2023 02:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben weervergeten te stemmen
Muis. Wij moeten pratenquote:Op maandag 25 december 2023 02:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben weervergeten te stemmen
Wat je ziek maakt,maakt je ook weer beter.quote:
Dankquote:Op maandag 25 december 2023 02:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
Wel tof van je dat je dat doet
quote:Op maandag 25 december 2023 02:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Muzikaal stelt die Snelle-hit weinig voor, maar ik vind zelf de onderliggende boodschap wel erg goed (songtekst en videoclip). Nummer dat ongetwijfeld maatschappelijke impact heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Heftig.quote:Op maandag 25 december 2023 02:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dank
Hij heeft helaas ook niet echt iemand anders meer. Maar het is wel echt triest om zijn gevorderde Korsakov zo mee te maken
Voorlopig hou ik het gewoon bij water en ibuprofenquote:Op maandag 25 december 2023 02:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat je ziek maakt,maakt je ook weer beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |