Het had een dag gescheeld als al die dj's zouden stoppen met hun onzin.quote:Op maandag 25 december 2023 00:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Er had trouwens prima een extra nummer in dit uur gepast met al dat gezeik van Inkel ertussendoor
Zolang hij nog leeft, is van Ginkel niet te verwijderen uit Hilversumquote:Op maandag 25 december 2023 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook dit jaar heeft nog niemand binnen Radio 2 bedacht dat Van Inkel moet optyfen met z'n walsje.
Niveauloze zender.
Hi Isoquote:Op maandag 25 december 2023 00:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar denk ik m'n voetbal mening maar even voor me houden na de schaamte van afgelopen week
heel veel mensen die eredivisie niet volgen dachten dat heracles ajax had verslagen en waren al verbaasd waarom ik het zo'n big deal vondquote:Op maandag 25 december 2023 00:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar denk ik m'n voetbal mening maar even voor me houden na de schaamte van afgelopen week
Hopelijk op 2001 dan. Als nummer 1 in de KKD.quote:Op maandag 25 december 2023 00:44 schreef peaceman het volgende:
overigens laatste jaar dat dit nummer voorkomt. volgend jaar kkd
Ik moet er nog steeds heerlijk om lachen...quote:Op maandag 25 december 2023 00:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vroeger duurde de lijst 9 uur korter en toen pasten er ook prima 2000 platen in.quote:Op maandag 25 december 2023 00:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zonder reclame en praatzieke djs kunnen er met gemak een stuk of 300 nummers bij denk ik maar goed, iets met onrealistisch.
Dus jij zou graag Hash, Coke & Pillen erin zien staan van FC Twente?quote:Op maandag 25 december 2023 00:44 schreef Hamlapjes het volgende:
Wel aardig dat artiest en club hun degradatie zo mooi met elkaar afgestemd hebben (maar deze zou niet mogen degraderen).
Nou, daar heb je wat aan volgend jaarquote:Op maandag 25 december 2023 00:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hopelijk op 2001 dan. Als nummer 1 in de KKD.
was wel echt...quote:Op maandag 25 december 2023 00:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds heerlijk om lachen...
Een winnend Heracles is dit seizoen ook wel een big deal zeg ik als Heraclied!quote:Op maandag 25 december 2023 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heel veel mensen die eredivisie niet volgen dachten dat heracles ajax had verslagen en waren al verbaasd waarom ik het zo'n big deal vond
Deze man weet ookquote:Op maandag 25 december 2023 00:45 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Vroeger duurde de lijst 9 uur korter en toen pasten er ook prima 2000 platen in.
Die 9 uur worden naar mijn idee niet opgevuld met langere albumversies maar eerder met meet oeverloos gezwets of langere reclameblokken.
Die toto van die ene speler zn huisgenoten was wel echt LEGENDARISCHquote:Op maandag 25 december 2023 00:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
was wel echt...
naja nu het toch van inkel achter het roer is nu
LEGENDARISCH
quote:Op maandag 25 december 2023 00:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Een winnend Heraucles is dit seizoen ook wel een big deal zeg ik als Heraclied!
Als dat dan samen een jaar later degradeert naar de krochten van de KKD om nooit meer terug te komen: prima!quote:Op maandag 25 december 2023 00:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus jij zou graag Hash, Coke & Pillen erin zien staan van FC Twente?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |