Nee, volgens mij altijd 0-2. Geen idee waarom nietquote:Op maandag 25 december 2023 00:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben we, of heb ik, niet echt gevaninkelt toen ik bij jullie was. Was hij toen later?
Hoi.quote:
Op stemmen dusquote:Op maandag 25 december 2023 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat een top-opener
Zo jammer dat die er volgend jaar uit is.
Home Alone 2-genotquote:
Als een walsquote:Op maandag 25 december 2023 00:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Daar is de opening door Jeroen.
Die gaat dit jaar weer dat kolere-walsje doen hè 😒
Dit is genottelijk! Dank!quote:Op maandag 25 december 2023 00:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Godverdomme, NPO1 Extra is eindelijk in HD.
Nee op de beeldschermen. (Zoom)quote:Op maandag 25 december 2023 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij bent een van de boomers in het café?
Ja ahahahaha gelukkig iddquote:
Ja tot 5:05 op NPO 3quote:
Zonder grap, 2 maanden voordat het gebeurde zei ik tegen mijn toenmalige vriendin dat Bin Laden Amerika zal aanvallen. Wist alleen niet dat ie dit zal flikken.quote:Op maandag 25 december 2023 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
25 jaar terug stonden de Twin Towers nog.
Daarover gesproken
Misschien zorgt Don er zelf wel voor, je weet het niet hè.quote:Op maandag 25 december 2023 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier ga ik volgend jaar zeker op stemmen. En jullie verdomme ook
Ik ook. Daarna ga ik ook naar bed. Kerstmiddag in de stad eist zijn tol.quote:Op maandag 25 december 2023 00:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerlijk gezegd bleef ik vooral wakker om Radiohead te horen
Paar maanden geleden nog eens gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |