Het is DE kerstfilm bij uitstekquote:Op zondag 24 december 2023 22:48 schreef AnneX het volgende:
@:borisz wat een ontzettend naar plaatje!
Woensdag in de bios op 70 mm gezienquote:
Welke film is dat dan? En in welke bioscoop? Kino in Rotterdam?quote:
Kino iddquote:Op zondag 24 december 2023 22:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Welke film is dat dan? En in welke bioscoop? Kino in Rotterdam?
Wil Oppenheimer nog es zien in 70mm.
Wat is Aynil?quote:Op zondag 24 december 2023 23:01 schreef Blues het volgende:
Tissues nodig bij Aynil, stom programma dat altijd te dichtbij komt
All You Need Is Love.quote:
Owquote:
quote:Op zondag 24 december 2023 23:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En hoe spreken we het uit?
Ik dacht dat het een Turkse of Antilliaanse naam was van een talkshowhost ofzoquote:Op zondag 24 december 2023 23:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En hoe spreken we het uit?
Is dat beetje in het centrum? Weet nog niet waar ik Oppenheimer wil zien - nou ja ergens waar 70mm wordt geprojecteerd, dus Kino of Eye. Het scherm in Eye schijnt niet zo groot te zijn?quote:
He Hasan, broodje!quote:Op zondag 24 december 2023 23:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een Turkse of Antilliaanse naam was van een talkshowhost ofzo
Eye zou ik niet weten, staat vast op de site. Ik ben er meermaals wel geweest maar nooit op geletquote:Op zondag 24 december 2023 23:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat beetje in het centrum? Weet nog niet waar ik Oppenheimer wil zien - nou ja ergens waar 70mm wordt geprojecteerd, dus Kino of Eye. Het scherm in Eye schijnt niet zo groot te zijn?
Rotterdam is echt lang geleden dat ik daar ben.
Oh top. Misschien maar eens werk van maken binnenkortquote:Op zondag 24 december 2023 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Eye zou ik niet weten, staat vast op de site. Ik ben er meermaals wel geweest maar nooit op gelet![]()
En yes, ligt in het centrum van Rotterdam, leuke eettentjes en kroegjes omheen.
Depot van Boijmans zit er vlakbij, is ook echt prachtig in de avond met de lichtjes en weerspiegelingquote:Op zondag 24 december 2023 23:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh top. Misschien maar eens werk van maken binnenkort
Wordt gezegd door de good guy, tegen de ultra boef (Alan Rickman). En kerst en levens worden vervolgens geredquote:Op zondag 24 december 2023 23:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Geen idee. ☹ Noob dus.
Gewoon een naar plaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |