Oh ik ook! Leuke picsquote:Op zondag 24 december 2023 18:44 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Monsterkoekie , ik zit in de " naakt worstelen " dm groep.
Ja, beetje gleuven loeren.quote:
quote:Op zondag 24 december 2023 18:44 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Monsterkoekie , ik zit in de " naakt worstelen " dm groep.
Alleen voor de eckte vechters onder ons.quote:
Waarom zit ik hier niet in dan?quote:Op zondag 24 december 2023 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alleen voor de eckte vechters onder ons.
Geen idee.quote:Op zondag 24 december 2023 19:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom zit ik hier niet in dan?
quote:Op zondag 24 december 2023 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alleen voor de eckte vechters onder ons.
Omdat jouw manier van vechten passief agressief isquote:Op zondag 24 december 2023 19:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom zit ik hier niet in dan?
quote:Op maandag 25 december 2023 00:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou want jij was ineens weg
Je was ineens weg na je lapoquote:Op maandag 25 december 2023 00:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik moest eten halen voor de super dicht ging
Pizza Calzone?quote:Op maandag 25 december 2023 00:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik moest eten halen voor de super dicht ging
Jullie ookquote:Op maandag 25 december 2023 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
Mogguh en fijne feestdagen iedereen!![]()
Amykequote:
Sallykequote:Op maandag 25 december 2023 11:46 schreef Sally het volgende:
Mogguh luitjes van het goede leven!
Fijne dagen gewenst![]()
![]()
🎄🧸🍀
Vind jou wel een type voor Pizza Hawai.quote:
quote:Op maandag 25 december 2023 16:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind jou wel een type voor Pizza Hawai.
quote:Op maandag 25 december 2023 16:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik ben niet zo’n ananas meisje
Gelukkig geen Pizza Kopkaas. :dquote:
En dan nu een cola!quote:
Nee ieuw. Wel in Lordbraadworstquote:Op maandag 25 december 2023 16:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig geen Pizza Kopkaas. :d
[..]
En dan nu een cola!
quote:Op maandag 25 december 2023 16:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ieuw. Wel in Lordbraadworst
Wat ga je ermee doen dan?quote:
Wel voorzichtig doen eh?quote:
Ach, het is maar een braadworst.quote:Op maandag 25 december 2023 19:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nu ik consent heb ist ineens toch anders
Rookworst is lekkerder.quote:Op maandag 25 december 2023 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, het is maar een braadworst.
Dat is ook worst eh?quote:Op maandag 25 december 2023 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rookworst is lekkerder.
Heeft Lord die ook dan?quote:Op maandag 25 december 2023 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rookworst is lekkerder.
Wel die van Unox, de rest is niet te etenquote:Op maandag 25 december 2023 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rookworst is lekkerder.
Mag er toch alleen maar op sabbelen 😂quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Hopelijk is het een vegetarische worst
Kerstdagen heelhuids doorgekomen?quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mag er toch alleen maar op sabbelen 😂
Ja joh al had ik mijzelf van kant gemaakt dan had ook niemand dat opgemerkt. Dus feitelijk is er niets veranderd.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:31 schreef Academicus het volgende:
[..]
Kerstdagen heelhuids doorgekomen?
Bij het woord sabbelen denk ik aan oude mensen met het kunstgebit uitquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mag er toch alleen maar op sabbelen 😂
Geen kerst met je familie gedaan?quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja joh al had ik mijzelf van kant gemaakt dan had ook niemand dat opgemerkt. Dus feitelijk is er niets veranderd.
Ik vind eigenlijk vrijwel alle rookworsten lekkerquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:25 schreef Academicus het volgende:
[..]
Wel die van Unox, de rest is niet te eten
Soms heb ik gewoon even geen zin in worst, ook niet als je ermee voor mn gezicht zwaaitquote:
Ligt er toch echt wel aan welke worst jij bedoeltquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms heb ik gewoon even geen zin in worst, ook niet als je ermee voor mn gezicht zwaait
Geldt wel voor elke worst. Soms heb ik gewoon geen zin.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ligt er toch echt wel aan welke worst jij bedoelt
Ja .. ik had vannacht bij mijn kleindochter gelogeerd en rond twee uur ga ik richting Cuijk voor een paar dagen.quote:
Zin kan je idd prima makenquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geldt wel voor elke worst. Soms heb ik gewoon geen zin.
En soms maak je dan zin
Nee ik lig al een tijdje niet zo lekker met mijn familie.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij het woord sabbelen denk ik aan oude mensen met het kunstgebit uit
[..]
Geen kerst met je familie gedaan?
Wij hadden het (na een paar dagen) wel opgemerkt hoor!
Kop op, we zijn er voor jequote:Op dinsdag 26 december 2023 10:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja joh al had ik mijzelf van kant gemaakt dan had ook niemand dat opgemerkt. Dus feitelijk is er niets veranderd.
Ik heb de afgelopen 72 uur in wisselende samenstelling met moeder, vader en zus + aanhang gezeten en elk jaar volgt hetzelfde protocolquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik lig al een tijdje niet zo lekker met mijn familie.
Hier ook het verplichte bezoek aan ouders gehad... was zowaar nog gezellig ook nog.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:25 schreef Academicus het volgende:
Ein.de.lijk. Kerstbezoek is officieel afgelegd en ik ben er geestelijk redelijk onbeschadigd uitgekomen![]()
En hier zit iedereen al aan de worst
Ben zelf van Aardetinten, of Natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Help me dan even een lipstift kleur kiezen. Roodrood, bruinishrood of natuurlijkish?
De natuurlijke look, onbetaalbaarquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Help me dan even een lipstift kleur kiezen. Roodrood, bruinishrood of natuurlijkish?
Het is al rood gewordenquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ben zelf van Aardetinten, of Natuurlijk.
Dat is dan de keuze terug naar 2/3e?
En dan iets wat bij je kleding gaat?
Nou, dat is dan toch al winstquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier ook het verplichte bezoek aan ouders gehad... was zowaar nog gezellig ook nog.
Komt niet vaak voor, tussen mij en mn vader is meestal haat en nijd![]()
Lady In Red, prachtig nummer ookquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het is al rood gewordenheb ook rood in de jurk
Ah, die optie noemde ik óók opquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het is al rood gewordenheb ook rood in de jurk
Mazzel ik even, mijn pa mag beter geen alcohol meer van de nefroloog.. dus hij hield het bij 1 glaasje.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:26 schreef Academicus het volgende:
[..]
Nou, dat is dan toch al winstMijn pa had uiteindelijk weer zoveel wijn op dat hij begon over elkaar vaker zien enzo
Zat ik daar helemaal nuchter een beetje dit soort zaken te ontwijken
Ik ga niks doen verder hoorquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, die optie noemde ik óók op
Veel plezier iig.
Of is het "succes en sterkte"...?
🍀🍀
Zo gênant af en toe.. Het erge is dan ook dat zijn veels te jonge vrouw ook bij elke gelegenheid luidkeels verkondigt dat ze echt nog wel een kind met mijn vader zou willenquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Mazzel ik even, mijn pa mag beter geen alcohol meer van de nefroloog.. dus hij hield het bij 1 glaasje.
Maar ik ken het gezever en gezeik maar al te goed, t stuk chagrijn af en toe hier
Ow, haha!quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ga niks doen verder hoorde honden uitlaten
Nee ik eet vanavond erwtensoep uit blikquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, haha!
Maar vanwaar de jurk en roodrode lippenstift dan... ?
Ik dacht dat je naar een kerstlunch ging met date, of anders familie
Lang Leve de Liefde voor Jezelfquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik eet vanavond erwtensoep uit blikik dacht ik klungel een beetje aan om mijn eigen date te zijn
Ja schijnbaar wil en kan niemand anders dat. Dus probeer ik het zelf maarquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:40 schreef Academicus het volgende:
[..]
Lang Leve de Liefde voor Jezelf
Mn vader is alcoholist (geweest), dus ken t helemaal dat gênante...quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja schijnbaar wil en kan niemand anders dat. Dus probeer ik het zelf maar
Je kunt zoiets niet afdwingen, zoiets overkomt je. En altijd op de momenten dat je denkt dat het nooit gaat gebeuren. Gaat met jou vast en zeker ook zo, maar nu zie je alles door een cynische bril.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja schijnbaar wil en kan niemand anders dat. Dus probeer ik het zelf maar
Haha ja dit zeggen mensen al heel wat jaartjes tegen mij. Die cynische bril gaat niet meer af.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:48 schreef Academicus het volgende:
[..]
Je kunt zoiets niet afdwingen, zoiets overkomt je. En altijd op de momenten dat je denkt dat het nooit gaat gebeuren. Gaat met jou vast en zeker ook zo, maar nu zie je alles door een cynische bril.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Haha ja dit zeggen mensen al heel wat jaartjes tegen mij. Die cynische bril gaat niet meer af.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:18 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Hier ook in dezelfde situatie ongeveer.![]()
Bij mij idd ook wel me overkomen twee jaar geleden, helaas was het toch niet een heel lang leven beschoren.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:48 schreef Academicus het volgende:
[..]
Je kunt zoiets niet afdwingen, zoiets overkomt je. En altijd op de momenten dat je denkt dat het nooit gaat gebeuren. Gaat met jou vast en zeker ook zo, maar nu zie je alles door een cynische bril.
Ja, die stofjesquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Bij mij idd ook wel me overkomen twee jaar geleden, helaas was het toch niet een heel lang leven beschoren.
Maar het was fijn om te merken dat ik nog wel smoorverliefd kon worden![]()
![]()
Nu ja, in mijn geval was het de wederpartij die uiteindelijk die wispelturige gevoelens had (sorry voor die woorden).quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:02 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ja, die stofjesDat je jezelf niet helemaal / helemaal niet herkent. Lekker gevoel is dat, maar met dat komt ook de onzekerheid. Daar in ligt volgens mij ook de wederkerigheid van liefde: je wilt het graag en heb je het dan wil het niet meer verliezen waarmee de fase van onzekerheid aanbreekt. Voor mezelf ken ik op dit vlak mijn beperkingen, maar ook mijn mogelijkheden en op sommige dingen heb je nu eenmaal geen invloed. De berusting dat je weet wat er, eventueel, nog kan, vind ik heel prettig. Ik maak me dan ook geen illusies, maar ook geen zorgen. Over wederkerigheid gesproken
je aanvulling vind ik erg mooiquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:02 schreef Academicus het volgende:
In dat verwarrende geheel is het wat mij betreft belangrijk, zo niet noodzakelijk, om altijd op jezelf terug te kunnen vallen mocht je hele wereld in elkaar storten.
Ja en is ook een Hansworst.quote:
Zelfkennis!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Altijd kromquote:
Zeker niet.quote:
Oh hier ook. Nog niemand heeft erover geklaagdquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker niet.Hij word recht als ik dat wil.
Wees blij.quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh hier ook. Nog niemand heeft erover geklaagd
Anders neerknuppelenquote:
quote:
Met de kleine knuppel?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:36 schreef Sally het volgende:
[..]Het is geen stok van een meter lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Zeg dat tegen de meeste mannenquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is geen stok van een meter lang.
Werkt nooit.quote:
Het zeggen niet, of "in de praktijk niet"quote:
ZEGquote:
Nee, meer een stronkquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is geen stok van een meter lang.
quote:
Kom de dream maar een keer beleven danquote:
Heb er nog nooit één gezien van een meter lang. Jij wel?quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Het zeggen niet, of "in de praktijk niet"![]()
Nee. Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb er nog nooit één gezien van een meter lang. Jij wel?
Een meter is ook wel enorm ongemakkelijk denk ikquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb er nog nooit één gezien van een meter lang. Jij wel?
Oh, open invitation?!quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom de dream maar een keer beleven dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, open invitation?!
Pas maar op. Ik kom een keer aan hoor. Niet langs, maar binnen.
Ik wacht, zojuist adres in DM gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zelfs de helft zou al enorm zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig niet.
Al denken een aantal mannen dat ze die wel hebbenOf op z'n minst de helft, dan.
Moest er niet aan denken om er zelf één te hebben dan.quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een meter is ook wel enorm ongemakkelijk denk ik
Oh ja gezien. Sorry, beetje ver.quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wacht, zojuist adres in DM gezet
Denken in oplossingenquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja gezien. Sorry, beetje ver.
En nu nog gourmet/steengrill. Kan nog niet weg.
Maar we hebben de hele kerstvakantie nog
Ik ook niet, derde beenquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zelfs de helft zou al enorm zijn.
[..]
Moest er niet aan denken om er zelf één te hebben dan.
Precies.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denken in oplossingen
Tot straksquote:
Eh, morgen ook goed?quote:
Ohw, vooruit dan.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh, morgen ook goed?
De trein rijdt niet meer zo laat....naar verweggistan....
LoLkequote:
Stigs!quote:
Nee twee fout!quote:
Whehe, flauw.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee twee fout!
Prima hoor, dadelijk mijn vader helpen een stronk van een conifeer eruit te halen.
En met jou?
Ach, pap is ook al bijna 71, dus die heeft soms hulp nodig met zoietsquote:Op woensdag 27 december 2023 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, flauw.
Hier alles goed hoor.
Coniferen stronk nog wel... Je laat je vakantie verpesten!
Wel lief van je om hem te helpen.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, pap is ook al bijna 71, dus die heeft soms hulp nodig met zoiets
Misschien kunnen we hem er met de auto uit trekken, al denk ik dat het op spierkracht aan gaat komen
Precies!quote:Op woensdag 27 december 2023 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel lief van je om hem te helpen.
Niks spierkracht! MOOOORRREEE POWWEEEERRRRR!!!![]()
![]()
Man versus tree!!!quote:Op woensdag 27 december 2023 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies!
POOOOOOWWWWEEEEEERRRRRR!!!!
Mijn date met mijzelf. Prima hoor lag om 8 uur in bed te slapenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:41 schreef Academicus het volgende:
[..]
Hoe was je date gisteren, in red?
quote:Op woensdag 27 december 2023 11:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mijn date met mijzelf. Prima hoor lag om 8 uur in bed te slapen
Ik had geen date? Ik date überhaupt niet meerquote:Op woensdag 27 december 2023 11:50 schreef Academicus het volgende:
[..]Wat nou als gewoon stopt met daten? Daten is 90% van de tijd rampzalig namelijk en het cynisme neemt daardoor alleen maar toe.
Dat date er niet toe.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:41 schreef Academicus het volgende:
[..]
Hoe was je date gisteren, in red?
Je zelf daten is ook een datequote:Op woensdag 27 december 2023 11:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik had geen date? Ik date überhaupt niet meer
Net als glittersquote:Op woensdag 27 december 2023 12:00 schreef Academicus het volgende:
[..]
Je zelf daten is ook een dateAls je maar goed voor jezelf zorgt. Het woord 'daten' roept ook weerstand bij me op en ik weet niet waarom
Sorryquote:Op woensdag 27 december 2023 12:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Net als glitters
* Monsterkoekie kijkt sip
O ja? Hoe klassiek is klassiek?quote:Op woensdag 27 december 2023 12:24 schreef Academicus het volgende:
[..]
SorryIk ben een klassieke man
Hij is eruit! POOOOWWWWWEEERRRR!!!quote:
Wat is er niet fijn aan dan?quote:Op woensdag 27 december 2023 11:26 schreef Academicus het volgende:
[..]
Goeiemorgen.. wat is uitslapen fijn en ook weer niet fijn
YESSSS!quote:Op woensdag 27 december 2023 13:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij is eruit! POOOOWWWWWEEERRRR!!!
Sallykequote:
Een keertje is prima, maar ik heb 2 weken vakantie en dan kom je in zo'n luilakritme wat ergens wel prettig is, maar ik ga elke keer nu veels te laat naar bedquote:Op woensdag 27 december 2023 14:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat is er niet fijn aan dan?
Nou, niet van de vrouw achter het aanrecht in ieder geval. Maar ik bedoel meer in de zin van kledingquote:Op woensdag 27 december 2023 12:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O ja? Hoe klassiek is klassiek?
Dat word jezelf naar bed sturen.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:24 schreef Academicus het volgende:
[..]
Een keertje is prima, maar ik heb 2 weken vakantie en dan kom je in zo'n luilakritme wat ergens wel prettig is, maar ik ga elke keer nu veels te laat naar bed
Peaky blinders klassiek?quote:Op woensdag 27 december 2023 14:25 schreef Academicus het volgende:
[..]
Nou, niet van de vrouw achter het aanrecht in ieder geval. Maar ik bedoel meer in de zin van kleding
Ik start dan altijd maar een true crime-marathon en hoop dan dat de slaap vanzelf komtquote:Op woensdag 27 december 2023 14:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat word jezelf naar bed sturen.
Zo oud is dat niet toch.quote:
Van die serie zou ik ook in slaap sukkelen.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:51 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik start dan altijd maar een true crime-marathon en hoop dan dat de slaap vanzelf komt
Is ook niet moeilijkquote:Op woensdag 27 december 2023 15:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Van die serie zou ik ook in slaap sukkelen.
Zo keek ik ook een hele tijd naar Wheeler Dealers of naar Bob Ross om te kunnen tukken.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is ook niet moeilijk
En om wakker te blijven naar Top Gearquote:Op woensdag 27 december 2023 15:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo keek ik ook een hele tijd naar Wheeler Dealers of naar Bob Ross om te kunnen tukken.
Die keek ik tijdens de lunch.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En om wakker te blijven naar Top Gear
Ook goedquote:Op woensdag 27 december 2023 15:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die keek ik tijdens de lunch.
Of tijdens de baas z'n tijd.quote:
Oh ja, dat ookquote:Op woensdag 27 december 2023 15:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Of tijdens de baas z'n tijd.
Probeer maar eens in slaap te vallen bij small town US crimes, te spannend gewoon en altijd is het iemand uit de community die de moord op de cheerleader heeft gepleegdquote:Op woensdag 27 december 2023 15:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Van die serie zou ik ook in slaap sukkelen.
Miljoenen uren gingen aan Fok verloren onder werktijd. Ik denk dat ik in de afgelopen 20 jaar minstens 5 jaar heb verfoktquote:Op woensdag 27 december 2023 15:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Of tijdens de baas z'n tijd.
Gelukkig leest hij hier niet mee...quote:Op woensdag 27 december 2023 16:27 schreef Academicus het volgende:
[..]
Miljoenen uren gingen aan Fok verloren onder werktijd. Ik denk dat ik in de afgelopen 20 jaar minstens 5 jaar heb verfokt
Niet dat wij wetenquote:Op woensdag 27 december 2023 16:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Gelukkig leest hij hier niet mee...
Ik hou niet van crime series.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:26 schreef Academicus het volgende:
[..]
Probeer maar eens in slaap te vallen bij small town US crimes, te spannend gewoon en altijd is het iemand uit de community die de moord op de cheerleader heeft gepleegd
Je zou The Conjurer of Cheap Tricks eens moeten kijkenquote:Op woensdag 27 december 2023 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik hou niet van crime series.
Nee, dat is slechte humor.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:57 schreef Academicus het volgende:
[..]
Je zou The Conjurer of Cheap Tricks eens moeten kijken
Ben ook niet zo van de humor.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:00 schreef Academicus het volgende:
[..]
Dan heb je Brabo Bastards nog niet gezien, deel I t/m 10
Zonder humor kun je niet levenquote:Op woensdag 27 december 2023 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben ook niet zo van de humor.
Vind hem wel wat grof in de mond.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:03 schreef Academicus het volgende:
[..]
Zonder humor kun je niet leven
Kijk snel op Netflix dan: Ricky Gervais, net erop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een held is dat
quote:Op woensdag 27 december 2023 19:00 schreef Academicus het volgende:
[..]
Dan heb je Brabo Bastards nog niet gezien, deel I t/m 10
Zat jij daar niet in?quote:
LoLkequote:
Ik BEN hetquote:
Ik ookquote:Op donderdag 28 december 2023 11:26 schreef Academicus het volgende:
Bijna middag inmiddelsIk verlang weer naar het ritme van werk
Koekjequote:Op donderdag 28 december 2023 12:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ookhang al 20 min in de wacht bij postnl
Alweer? Eh.. nog steeds..?quote:Op donderdag 28 december 2023 12:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ookhang al 20 min in de wacht bij postnl
Sallykequote:Op donderdag 28 december 2023 14:25 schreef Sally het volgende:
Mogguh! Oh nee, middââgghh al
(al wel anderhalf uur wakker inmiddels, dat welMaar eerst even huis opgeruimd na 3 dagen pret
)
Haai Stiggyquote:
Z'n gangetjequote:
Ja zie je.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Z'n gangetjeVoelt wel lekker, niks te hoeven doen
Klein klusjequote:Op donderdag 28 december 2023 14:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja zie je.
Hahaha!![]()
Even nixxen.
Al zal ik denk ik vandaag nog even de laatste administratie af gaan ronden.
Spierpijnquote:Op donderdag 28 december 2023 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klein klusje
Gisteren al spierpijn gekweekt
De stronk heeft toch niet gewonnen?quote:Op donderdag 28 december 2023 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klein klusje
Gisteren al spierpijn gekweekt
Nee, die ligt verslagen in de tuinquote:Op donderdag 28 december 2023 15:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De stronk heeft toch niet gewonnen?
Zoals het hoort.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, die ligt verslagen in de tuin
Preciesquote:
Ben trots op je.quote:
Net als ik op de bank zeg maarquote:Op donderdag 28 december 2023 15:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, die ligt verslagen in de tuin
quote:
Maar jij bent geen stronkquote:Op donderdag 28 december 2023 15:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Net als ik op de bank zeg maar
Niet?quote:Op donderdag 28 december 2023 15:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Twijfelde je dan?
[..]
Maar jij bent geen stronk
Nee hoor, had alleen gedacht dat je de stronk meteen met een ketting aan de auto had vastgemaakt.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Twijfelde je dan?
[..]
Niet dat ik weetquote:
Nou, dat had gekund maar dan hadden de wortels er ook wat tegels uitgetrokkenquote:Op donderdag 28 december 2023 15:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee hoor, had alleen gedacht dat je de stronk meteen met een ketting aan de auto had vastgemaakt.
Eugh... zweten op de verkeerde manier.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, dat had gekund maar dan hadden de wortels er ook wat tegels uitgetrokkenDus hebben we de boel los gegraven en de wortels doorgeknipt. Toen kon ie er zo uit.
Helaasquote:Op donderdag 28 december 2023 15:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Eugh... zweten op de verkeerde manier.
Ah, meisje stond er ook onder?quote:Op donderdag 28 december 2023 15:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helaas
Douche was wel
Liever met koorts hub?quote:Op donderdag 28 december 2023 15:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Eugh... zweten op de verkeerde manier.
Neehee! Pompen natuurlijk!quote:
Helaasquote:Op donderdag 28 december 2023 15:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, meisje stond er ook onder?
Hmmm... nou vooruit.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helaas
Maar sowieso douchen na lichamelijke arbeid
Soms kan het niet andersquote:
Nee, dan sta je daar met je stronk in je handen.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms kan het niet anders
Truequote:Op donderdag 28 december 2023 15:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dan sta je daar met je stronk in je handen.
Fietsband?quote:Op donderdag 28 december 2023 15:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Neehee! Pompen natuurlijk!
Wel rubber...quote:
Kun je meteen beide helmen schoonmaken.quote:
Neen, vieze meisjes natuurlijk.quote:
Uiteraard, propere Stigquote:Op donderdag 28 december 2023 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kun je meteen beide helmen schoonmaken.
[..]
Neen, vieze meisjes natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 december 2023 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kun je meteen beide helmen schoonmaken.
[..]
Neen, vieze meisjes natuurlijk.
Heel goed van je.quote:Op donderdag 28 december 2023 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard, propere Stig
Helaas kopkaas!quote:
Bah Lord!quote:Op donderdag 28 december 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heel goed van je.
[..]
Helaas kopkaas!
Whut? Ik heb geen kopkaas!quote:
Ik ook niet!quote:Op donderdag 28 december 2023 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whut? Ik heb geen kopkaas!
Same here.quote:Op donderdag 28 december 2023 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Last time I checked.
Wel burnt rubber
Zeker wel, niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Same here.Zoiets hoor je iedere dag bij te houden.
Burned rubber is altijd goed natuurlijk.
Doekje erover.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker wel, niet meer dan normaal.
En schoonhouden ook
Preciesquote:
Wel zo netjes tegenover de dames.quote:
Oh boehoequote:Op donderdag 28 december 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heel goed van je.
[..]
Helaas kopkaas!
Uiteraard!quote:Op donderdag 28 december 2023 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel zo netjes tegenover de dames.
Wat is burned rubber nu weerquote:Op donderdag 28 december 2023 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Same here.Zoiets hoor je iedere dag bij te houden.
Burned rubber is altijd goed natuurlijk.
Autosport grap.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat is burned rubber nu weer
Dat bereik je door twee dingen te combineren.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat is burned rubber nu weer
Regenjas en een aansteker?quote:Op donderdag 28 december 2023 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat bereik je door twee dingen te combineren.
Neen kind, de twee magische elementen uit de autowereld:quote:Op donderdag 28 december 2023 19:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Regenjas en een aansteker?
"Sometimes my genius... it generates gravity."quote:Op donderdag 28 december 2023 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Neen kind, de twee magische elementen uit de autowereld:
SPEEEEEEEEEEEEEEEEEED!!!
POWERRRRRRRRRRRRRRR!!!
Ow ja met de auto kende ik het wel. Laat maar ik ga wel in een hoekje huilenquote:Op donderdag 28 december 2023 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Neen kind, de twee magische elementen uit de autowereld:
SPEEEEEEEEEEEEEEEEEED!!!
POWERRRRRRRRRRRRRRR!!!
Niet alles hief heeft met seks te maken eh?quote:Op donderdag 28 december 2023 19:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow ja met de auto kende ik het wel. Laat maar ik ga wel in een hoekje huilen
WELquote:Op donderdag 28 december 2023 19:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet alles hief heeft met seks te maken eh?
Ach, seks is zo overrated.quote:
Nou, neuken?quote:
Hier meen je niets van. Anders zou je de mensheid niet geleerd hebben dat seks ook enkel voor de leuk kon.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, seks is zo overrated.
Uiteraard.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier meen je niets van. Anders zou je de mensheid niet geleerd hebben dat seks ook enkel voor de leuk kon.
Ik ben veel beter dan dat apparaatquote:Op donderdag 28 december 2023 19:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee vanavond heb ik een date met de satisfyer
Och, leuk....quote:Op donderdag 28 december 2023 19:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier meen je niets van. Anders zou je de mensheid niet geleerd hebben dat seks ook enkel voor de leuk kon.
Al die orgasmes zijn niet goed voor je!quote:Op donderdag 28 december 2023 19:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee vanavond heb ik een date met de satisfyer
Sow dat is nogal een gedurfde uitspraakquote:Op donderdag 28 december 2023 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben veel beter dan dat apparaat
Hoezo niet?quote:Op donderdag 28 december 2023 19:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Al die orgasmes zijn niet goed voor je!
Ik weet waar ik goed in benquote:Op donderdag 28 december 2023 19:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sow dat is nogal een gedurfde uitspraak
Nee, dat niet. Maar ik ken leukere dingen dan seks.quote:
Dan is het niet speciaal meer. Hoeveel orgasmes denk je te kunnen behalen?quote:
Zo zoquote:Op donderdag 28 december 2023 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet waar ik goed in ben
Wat weet jij er nu van of het dan nog speciaal isquote:Op donderdag 28 december 2023 19:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik ken leukere dingen dan seks.
[..]
Dan is het niet speciaal meer. Hoeveel orgasmes denk je te kunnen behalen?
Aan jou om dat uit te vindenquote:
11? Vrouwen hebben het toch maar gemakkelijk. Ik kom maximaal op 2 en dan ik ben al uren verder.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat weet jij er nu van of het dan nog speciaal isin het verleden kon ik er 11 op een avond maar dan was ik niet alleen.
Nou nou Stigquote:Op donderdag 28 december 2023 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aan jou om dat uit te vinden
Zoals racenquote:Op donderdag 28 december 2023 19:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik ken leukere dingen dan seks.
[..]
Dan is het niet speciaal meer. Hoeveel orgasmes denk je te kunnen behalen?
Ja als de eerste er is en je dan doorgaat dan uhm flowt het een tijdje gezellig doorquote:Op donderdag 28 december 2023 19:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
11? Vrouwen hebben het toch maar gemakkelijk. Ik kom maximaal op 2 en dan ik ben al uren verder.
quote:
Nou.. flow. Na de eerste keer klaarkomen is de zak toch al aardig leeg.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja als de eerste er is en je dan doorgaat dan uhm flowt het een tijdje gezellig door
Ik heb geen zak dat scheeltquote:Op donderdag 28 december 2023 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou.. flow. Na de eerste keer klaarkomen is de zak toch al aardig leeg.
Daarom hebben vrouwen het toch maar makkelijker.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb geen zak dat scheelt
Ruilen voor de maandelijkse menstruatie?quote:Op donderdag 28 december 2023 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom hebben vrouwen het toch maar makkelijker.
Ik kan wel meerdere kerenquote:Op donderdag 28 december 2023 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou.. flow. Na de eerste keer klaarkomen is de zak toch al aardig leeg.
Neuh, ik redt mij zo wel.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ruilen voor de maandelijkse menstruatie?
Verdeeld over dagen telt niet mee eh?quote:Op donderdag 28 december 2023 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan wel meerdere keren
Over de uren wel?quote:Op donderdag 28 december 2023 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Verdeeld over dagen telt niet mee eh?
24 uur zekers?quote:
Kan...quote:
Dan is het goed.quote:
Soms ook minderquote:
Dan moet je minder vaak rukken.quote:
Oh nee hoor. Free practicequote:Op donderdag 28 december 2023 19:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan moet je minder vaak rukken.
Is waarheid. Ik ruk nooit.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan moet je minder vaak rukken.
Nee jij stopt er wat in!quote:Op donderdag 28 december 2023 19:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is waarheid. Ik ruk nooit.
Daar weet jij niks vanquote:Op donderdag 28 december 2023 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee jij stopt er wat in!
Educated guess my dear.quote:
Modus wat zeg je nouquote:Op donderdag 28 december 2023 20:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat kan je wel beweren maar dat geloof ik alleen maar door testen![]()
![]()
Vertel meer, of kom gewoon langsquote:Op donderdag 28 december 2023 20:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hou op met mij hoor. Tsunami is er niets bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |